Gå til innhold

Dumt spm til dere i Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi ikke skal pusse tennene i springvannet, kan vi da bade nurket? Tenker da på at han spruter fælt og ofte får vann i ansiktet....

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er muligens parasitter i vannet, skjønt de er uenige om de faktisk har funnet noen. Parasitter overføres ved inntak av vann gjennom svelget. Dersom ungen svelger vann når h*n bades er det dermed en potensiell risiko for inntak av parasitter.

Personlig mener jeg risikoen er minimal og hadde nok glatt bada ungen, men det er synsing fra min side.

Skrevet

Klart vi bader ungene våre i vannet rett fra springen, MEN ingen dykking i badekaret hos oss foreløping ;-) Finner nye leker slik at det ikke blir så mye plasking, men heller rolig lek. Slik gjør vi det hos oss.

Skrevet

Vi har ikke bada småen i vann rett fra springen i dag. Vi kokte vann og hadde i balja hans.

Tror ikke sjansen for at han skulle få noe er store, men jeg tør rett og slett ikke ta sjansen med han.

Når han bader så spruter og leker han, suger på vaskekluten osv. Han er 1år og det er ikke bare si til han at i dag får du ikke stikke ansiktet ned i vannet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...