Mmmmmmamman Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 PÅ samme måte som jeg ikke eier samboeren min heller:) PCen derimot, klærne mine, sykkelen og slikt, ja det eier jeg. Men ungen har jeg nok bare til låns. Han er "min" mens han er liten og jeg har ansvaret for ham. Så får jeg gjøre mitt beste for at han får sunne verdier, blir en trygg glad og god person som er best mulig rustet til å møte livet. Men eie ham?? Nei, det kan jeg virkelig ikke si at jeg gjør!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Og hva så? Er så lei av å se folk skal HENGE seg opp i et NICK på den måten der. Unødvendig.
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Og???? Ingen som eier andre mennesker! Hva var poenget?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Så flott da. Da kan vi anse dette innlegget som ferdig. Ha en god kveld.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som er insprert av Kahlil Gibran her!?!
Gjest -<<- Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Det blir jo et definisjonsspørsmål. Du kan gjøre hva du vil med ungen din så lenge det ikke er direkte skadelig for ham. Du kan også gjøre hva du vil med bikkja di så lenge det ikke er direkte skadelig for den. Eneste forskjell er i grunn at du er pliktig til å gi ungen medisinsk behandling ved behov og du kan'ke avlive den. Så, eier du bikkja di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå