Gå til innhold

slitsomt

cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Sitter hjemme med sykt barn, har hatt feber i 2 dager nå, spiser nesten ingen ting, bare frukt, skal prøve litt grøt nå, drikker vann og saft, er veldig slapp, men litt bedre form om kvelden...

slitsomt, er sliten, smaboer jobber, jeg hjemme, huff, ikke bare bare med små syke barn...det værste er oppkast, huff, spydd 3 ganger på meg i dag, en gang i sofaen og i senga...huff...

Hun blir 1 år 22 oktober, som er på mandag, håper formen er bedre da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare meg med sykt barn?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Huff...ja det er slitsomt...så blir man jo så frustrert også...vaffal jeg.Skulle så ønske jeg kunne gjøre de friske.Håper det går over snart...:)

Skrevet

Det er helt sikkert ikke bare du...

Har ei snuppa som har hatt kronisk halsbetennelse hele sitt første leveår- 5 pencilin kurer. Nå hadde hun nettopp den 4. barnesykdom m/veldig høy feber, og gikk mye ned i vekt. Ble endelig frisk, men så kom den kraftige influensaen. Hadde det "bare" vært med det. Men så fikk jeg også den kraftige influensaen. Og pappaen skjønner ikke hva det vil si å ta seg fri fra jobb pga sykdom.

Så da har jeg egentlig hatt mer enn nok med meg selv, men jenta krever mye. Ca kl 20-21 om kveldene kommer pappaen hjem.

Så sliten..?jaaa..

Skrevet

Neida, ikke bare deg : ( Ikke noe godt for barna og ikke noe moro for foreldrene som ikke alltid skjønner hvor de har vondt.

Gutten min på snart 18 mnd. har vært syk siden mandag, begynte med diare og feber, har vært hos legen med han og han har en kraftig halsbetennelse også, så nå går han på Penicillin. Vet ikke hva godt jeg kan gjøre for han, jeg.

God bedring til lille din : )

Skrevet

Ps-jeg måtte ha liitt fri fra barn og sykdom, så da gikk jeg på jobb for å tvinge pappaen til å være hjemme. Så akkurat nå er jeg på jobb med feber,bronkitt(går på pencillin da) og har tatt noen tabletter for å overleve..hehe..

ellers alt bra!;)

Skrevet

såpass ja princessv.....ja, disse mannfolka kan ikke ta fri, det må vi gjøre!!!huff...begynner å bli litt dårlig jeg også nå kjenner jeg, influensa er noe driiit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...