Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvor ofte vasker dere lekene og kosedyrene til barna deres? Jeg gjør det altfor sjelden må jeg innrømme =(
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 allt plast taes ca en gang i uken, resten tas når jeg ser behovet er der.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Kjære vene.. Det har jeg ikke tenkt på engang! Å vaske lekene til arvingen, mener jeg. Sånn bortsett fra når de har blitt spydd ut, eller på annen måte skitnet til utover det vanlige. Forsøkte forresten å koke en biterangle helt i begynnelsen. Følte meg rimelig dum der den smeltet.. Jaja..
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 På leikene i babygymmen min står det at de ikke kan vaskes, så der stopper det Får heller kjøpe nye etter hvert... Biteringene har jeg kokt noen ganger, men har andre leker, med musikk, de kan jo verken vaskes eller kokes, da blir de jo ødelagt.. Kan jo tørke av dem selvfølgelig Bamsen i senga har jeg vaska noen ganger, siden den av og til er full med gulp etter å ha blitt spist på )) Men er ikke like ille nå lenger da... )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 prøvde meg på koking av rangle jeg også, men klarte såvidt å redde den fra "døden". hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå