Trinity79 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 ...om at nå er det definitivt lov å begynne å glede seg:-) Vi har mistet 4 ganger (uke 5-6), så har fått mer oppfølging denne gangen. Var på Ul idag, og er 13 uker på vei, viste det seg. Hjertet slo som bare det, og h*n sparket og kavet med armene som for å si "jeg er her inne mamma, og har det bra"....Gud så godt:-) Legen min sa at nå går dette etter all sannsynlighet bra, siden vi har mistet så tidlig før:-) Fikk litt tårer i øynene jeg, gitt:-) Ville bare dele det med noen:-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Ohh så godt å få den beskjeden Nå må du nyte å være gravid Håper du får ett fint svangerskap. Gratulerer :0)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Åh, så herlig!! Vet hvordan du har det, har vært igjennom samme kjøret selv. Men nå er du over kneika, så nå er det bare å slippe gleden løs!! Gratulerer=)
susemor666 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Åhhh Kjempe herlig da=)) Gleder oss med deg/dere. Er så kjempe glad hver gang jeg leser sånne innlegg. Gratulerer og håpe svangerskapet går bra. Må kose deg med en voksende mage nå=)
3 skatter ute:) Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 gled dere stort, godt med ekstra oppfølging, føler seg nok tryggere da. God helg:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer så mye!! For en herlig beskjed å få. Alle gode ønsker fra meg.
Mitzy Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Gratulerer så mye:) Skjønner hvordan du har hatt det. Mista selv 2 ganger og nå 3. gang så var jeg sikker på at jeg hadde gjort det igjen, så dro på privat UL uke 12/13 for og få det bekrefta.( Hadde blødning og mista symptomer) Men gjett om jeg hadde vansker og fatte da hjertet dunket og armer og bein sprella inne der! Så nå får du legge bort de vonde tankene og begynne og glede deg så jordmor:) Ja, så det er så godt og høre sånne gladhistorier syns jeg og unner dette alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå