Gå til innhold

Det er LENGE til jul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, så du er nok ikke alene. jeg elsker julen og alt som hører med, men synes den er 1 mnd og ikke 3..... Dvs advent er advent og julen er sånn ordentlig her fra lille julaften :)

Skrevet

jepp, det er du... he he

Skrevet

Ja, gudskjelov, det er lenge igjen. Begynner ikke å tenke på jul før langt uti november, nesten desember, jeg.

Skrevet

Jeg er kanskje den som gleder meg aller mest til jul av alle her,siden jeg skal hjem til Norge for første gang i jula på 11 år.

Det er ikke SÅ lenge igjen,heller ;o)

Tiden flyr,den.

Er dessuten nesten ferdig med alle Norge-julegavene,og pakket dem i en koffert! yay!

Skrevet

Det er en stund til ja, men fysj som tiden flyr! Sitter med skjegget i postkassa hver eneste jul, jeg som alltid skal være tidlig ferdig med alt:P

Skrevet

Nei, du er ikkje heilt aleine om det. Leenge til det blir jul i denne fmilien :D Og gaver kjem ikkje i hus på lenge lenge enno...

Skrevet

Dessuten,så skal barnebarnet mitt bli født til jul!

=o)

Jula blir ekstra,ekstra kos i år!

Skrevet

Åhh snart ferdig med gaver jeg..såååå deilig når alle står der i køer den 12 desmeber..hoho

Skrevet

Enig. Og i januar, var det salg. 70% avslag på julegavepapir. Så da ble flere ruller kjøpt inn,gitt.

Godt med alt som er unnagjort ;o)

Skrevet

lenge til jul ja..men mye som skjer innen den tid så da er der det greit å begynne tidlig med forberedelsene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...