Gå til innhold

Det var den kvelden.. mannfolk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i generasjonsbolig, og i dag har svogern min kjøpt nytt playstation spill.... mannen min skulle bort klokken 20 og se en ishockeykamp på tvn der, helt greit d..

men nå MÅTTE han bort, 1 1/2 time før kampen.. hvorfor??

"eh... nei, ingenting.. tenkte jeg bare ... eh.. tenkte jeg bare kanskje kunne spille litt før kampen?"

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... jaja, får ikke sett han mer i kveld da...

Ungene har vært syke i en uke, så han har i tillegg lagt på sofan i flere dager, siden ungene har okkupert sengen sammen med meg.

I kveld la de seg så fint, så nå skulle jeg ligge i armkroken hans tenkte jeg...

Jaja, spilling er visst mye mer moro... !! Blæh, mannfolk er som barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har det nesten på samme måten, bare at han er i stua og spiller nå.. hva er det med mannfolk og tv-spill egentlig? =P

Skrevet

Bare underskriver jeg...

Skrevet

ja, jeg fatter det ikke...

Eneste som noensinna har interessert meg må være Buzz, fordi det er sosialt og undeholdende:)

Mannen min spilte MYE playstation før, men sluttet og spille mye etterhvert.. nå spiller han så sjelden, men det er jo bare bra;) Når han først begynner, holder han gjerne på i flere timer:p At de orker...

Skrevet

hehe - har en workoholic som stort sett aldri er hjemme før 8.. og da skal han jammen frem med helikopteret sitt og fly litt med det.. heldigvis bare 5 minutter flytid før "recharge" da.. så jeg får litt kvalitetstid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...