Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Litt ømme pupper har jeg hatt i d siste,men synes de er verre nå.I dag kjenner jeg d veldig godt,har til og med vært vondt uten at jeg tar på dem også! Går d an å være premenstruell når jeg akurat har hatt mensen da?? Men de er faktisk helt annerledes øm enn de pleier å være før mensen. Mensmurringer og..ikke hele tiden,mest om kvelden.i dag har jeg hatt "pause"men d begynte igjen nå med mensmurringene.Helt rar helt nederst i magen. Sinna som pokker,veldig følsom.og trett.i dag var jeg på et dagsenter her.Er der 2 ganger i uka.og i det siste har jeg vært helt knekt når jeg har vært der.Enda d ikke er noe å finne på der,annet enn å gå rundt,eller sitte og prate med folk.sambo sa jeg kunne gå og hvile,etter 1/2 time kommerhan ned med vår snart 2-årige datter og jeg som akurat hadde sovnet.jeg ble så skuffet,var på nippet til og begynne å gråte,men greide skjerpe meg.. Fikk mensen fredag,men var veldig kort.2 dager,så 1 døgn pause,så kom d litt mandagskvelden,så ble d helt slutt.Fikk den 4 dager før tiden. Jeg kuttet ut pillen 24.8.så dette var den 2 "mensen"etter pilleslutt.Den 1 mensen varte i 10 dager,og kom til rett dag. jeg er sulten hele tiden,blir sulten etter 1-2 timer.Men blir fort mett.Tisser ofte,men kan være fordi jeg drikker så mye kaffe,som jeg ikke drakk så mye før,for bare et par uker.Da drakk jeg bare kansje 1/2 kopp om dagen,vis d var hver dag da.. Tror dere d er vits å ta en test eller? D er jo rart jeg er premenstruell nå da..skal jeg liksom få enda en mens allerede nå? og så den korte rare mensen da..D er flere som har sagt mensen kan bli litt rar etter pilleslutt..Men de andre symptomene da..kan de være innbilning? Hva med mensmurringene? og de ømme puppene..mandagen hadde jeg og sambo sex(har ikke hatt d så ofte nå i d siste) og da var den nederste delen av magen ømm og d føltes så ømt ut "inni der".. Hva tror dere? Tror dere at jeg kan være gravid?
Loyloy Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Synes du skal teste jeg... Jeg hadde mensen i tre måneder forrige gang.... Og nå er jeg 12+2 og har så vondt i puppene for tiden at det å gå ned en trapp er et helvete....
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Loyloy: Hvordan var menstruasjonene dine da?
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Det er bare en måte du kan finne ut om du er gravid på og det er å ta en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå