♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Blir nok et stoort barn denne gangen også. Skal tilbake til ultralys 3 uker før termin og ta avgjørelsen om hvordan lillebror skal komme til verden. Plutselig ble alt så nært.. Legen sa de evt setter meg i gang da eller planlagt keisersnitt uken etter. Fikk et barn som var 5kg sist forløst med vanskelig skulderforløsning. Derfor denne oppfølgingen. Føler meg veldig godt ivaretatt på sykehuset.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Oj, det blir spennende å høre da! Lenge igjen til terminen da eller? Jm har snakka om å sende meg på estimering denne gangen. Forrige barn var ikke stort, 3690g, men ut fra magemålingene og følelsen min om at babyen må være stor pga plassmangel allerede nå (er i uke 27), så har vi snakka litt rundt det! Så flott at de tar godt vare på deg, og følger deg opp denne gangen! :-)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor blir noen babyer så store? Er det gener, eller noe med hva mor spiser?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Kan ikke svare for andre enn meg selv, jeg har ikke spist eller drukket noe annet dette svangerskapet enn forrige, har ikke andre vaner nå enn forrige gang. Tror dette er en del av den naturlige varisjonen i menneskeheten! :-)
☆lillastjerne☆ Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Begge mine jenter var 4000g +, jeg spiste vanlig sunt hele svangerskapet!! Noen klarte å kalle dem "Cola - barn", da tente jeg på alle plugger skal jeg si!!! Drikker MAX brus eller saft en gang i uka.. Er ikke så glad i brus,saft. Drikker helst vann jeg! Men samboern min og søskene hans var alle over 4000g da de ble født, og jeg var 3700. Har hørt at slikt kan være arvelig.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Selvsagt så kan det ha noe å si hva mor spiser også! Selvsagt! Men veldig mye av dette er gener også! Selv veide jeg 3940 gram da jeg kom til verden og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å få en 3000 grams unge selv om jeg spiser mindre mat og søtt enn vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå