Gå til innhold

Borte 2 netter fra lille gutt 5 mnd, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, turen har vært planlagt lenge, og med planer om å ta med minstemann (som nå er 5 mnd), eldstemann er 4 år og har vært uten oss før. Minstemann er flaskegutt, og svigers har nå "overtalt" oss til å reise på tur sammen uten noen av barna!! Vi takket ja, og når det er lenge til man skal reise er man jo litt eplekjekk og tenker det skal bli deilig, nå reiser vi i morgen, og PHU, jeg gruer meg!! Vet at gutta mine får det toppers hos svigers, er innerst inne litt redd for å slite ute svigerforeldrene mine, det er minstemann som krever oppmerksomhet og styr, og våkner fremdeles en gang om natten for mat.Men de er jo suverene med barn, det er bare meg som stresser... Støttende ord, noen?? (eller er jeg elendig mor som reiser bort to dager alene, aaagh!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis bort og kos dere! Er bare bra for dere og barnet å være litt fra hverandre :)

Skrevet

Ja, takk for det. Og joa, vet at vi har godt av å være fra hverandre, har en mann som reiser og jobber mye, så det er MYE meg og gutta i løpet av uka. Mannen min var akkurat bortreist fra mandag til i dag, og da har jeg tenkt inni meg at det SKAL bli godt å komme bort, og ingen av småguttene mine kommer til å skade av det heller. Og jeg får heller kjøpe noe veldig fint til svigers, som takk for hjelpen!!!

Skrevet

Gjør det, det setter de sikkert pris på :) Og IKKE ha dårlig samvittighet, er bare sunt å komme seg litt bort! Blir veldig fort mye å være med barne heeele tiden, så det gjør nok susen å få slappa av noen dager uten dem :)

Skrevet

God tur, kos dere masse. Den minste har jo den største sammen med seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...