Gå til innhold

Ekte venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennesker kommer inn i livet ditt for en mening, en periode eller for

livstid. Når du forstår hvilken av delene det er, vil du også vite hva du

skal gjøre for denne personen. Når noen kommer inn i livet ditt for en

MENING er det som oftest for å imøtekomme et behov du har uttrykt. De har kommet for å hjelpe deg gjennom en utfordring, for å gi deg veiledning og støtte, for å hjelpe deg fysisk, emosjonelt eller spirituelt. Det kan virke som om de er sendt fra himmelen.. og det er de. :) De er der på grunn av hva du trenger dem for.

Så plutselig, uten at du gjør noe som helst galt eller på et -tilsynelatende- upassende tidspunkt vil denne personen si eller gjøre noe som gjør at forholdet deres kommer til veis ende. Noen gang dør de. Andre ganger går de sin vei. Noen ganger provoserer de deg og tvinger deg til å ta et standpunkt. Det som er viktig å forstå er at behovet ditt er mettet, din skjebne fullbyrdet, deres jobb er utført.

Den bønnen om hjelp du har sendt ut i universet har blitt bønnhørt og det er nå på tide å gå videre.Noen mennesker kommer inn i livet ditt for en PERIODE, fordi det er din tur til å dele, vokse eller lære. De bringer deg en opplevelse, ro eller får deg til å le! :) Kanskje lærer de deg noe du eller viser deg noe du aldri før har gjort. Vanligvis bringer de deg utrolige mengder av glede. Tro på det, det er ekte.. men bare for en periode.

Livslange forhold lærer deg livslange lekser, ting du må bygge opp for å få et solid emosjonelt grunnlag. Din jobb oppi dette er å akseptere

leksen, elske denne personen og bruke hva du har lært i alle andre

relasjoner og områder av livet ditt. Det sies at kjærlighet er blind, men

vennskap er klarsynt...Takk for at du er en del av livet mitt, enten det er for en mening, en periode eller for livstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fint...dyptgående.

Jeg sier bare at en venn skal kunne LYTTE når man snakker. Kjenner nok av folk som bare vil snakke om seg selv!!!

Skrevet

Jadda, og alt er skjebnens feil. Du kan'ke sjekke hvor jeg har lagt arbeidslysten min også, mens du er i gang? Sikkert ved siden av no' grønt, eller kanskje brunt.

Skrevet

Da betyr det kanskje at din relasjon til det grønne og det brune er kommet til veis ende? :-)

Skrevet

Det er vel strengt tatt et enten-eller-spørsmål...

Skrevet

Min universalbønn er i hvert fall ikke mye hørt. Vil du skrive en innleveringsoppgave for meg?

Skrevet

Tror det er meningen at du bare skal akseptere det. Der har du jo løsningen.

Skrevet

Hehehe dette leste jeg faktisk i en blogg på VG her for ei stund siden, akkurat ordrett :) Jævli tøft av deg å kopiere andres blogger å legge dem ut her, ikke rart du signerer med anonym.

Skrevet

Jeg fikk dette innlegget i en e-post. Bloggeieren har nok neppe skrevet det selv du.

Skrevet

Akkurat det kan jeg ikke uttale meg om, men hvorfor ta æren for noe som andre har skrivi i det store og hele? Går jo an å være såpass at man skriver f.eks. hvor man har finne det eller no da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...