Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 På tirsdag varte det i over to timer, mens idag hadde jeg veldig vondt i ca 15-20 minutt. Har jo hørt at kynnere ikke skal være vonde, men det må jo være det jeg har? Er så vondt at jeg nesten ikke klarer å prate engang... Flere som har opplevd lignende?
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 jeg har dette veldig ofte. Blir så intense at jeg blir kvalm noen ganger. Var på føden å fikk det undersøkt, men det var visst ganske normalt, har hatt det i noen uker no, så startet sikkert når jeg var rundt uke 30.
MortilMaiken Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Jeg har opplevd det to ganger. På forje torsdag varte det fra jeg sto opp til jeg gikk og la meg for kvelden. Og på fredag var det borte igjen. Men på søndag dukket det opp igjen. Mandag var det like dann. Ringte til legen og fikk time. Ho kunne fortelle meg det at det antageligvis er det bare livmora og leddbånd og sånt som strekker seg. Men hvis det ikke ga seg så fikk jeg beskje om å ringe føden for å ta sånn magebelte undersøkelse. (hukser ikke hva det heter, hehe) Men hvis du ikke ble noe klokere på dette ta og ring legevakta eller føden. Er nå 30+1 Ønsker deg lykke til. Håper jeg hører fra deg om hvordan det går.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Det var godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Ville gjerne spørre her på BiM slik at jeg slipper å ringe føden. Vet jo at det er vanlig å ha litt vondt når man er gravid så. Kjenner mye liv der inne, så jeg vet jo at alt helt sikkert er helt iorden Har bare hatt disse smertene 2 ganger, men hvis det skjer oftere de neste dagene, kommer jeg nok til å ringe sykehuset ja. takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå