Gå til innhold

faen og dum jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt forbanna! er det noen som har en god ide om hvordan man skal lære å si nei til folk,når noen spør meg om hjelp til noe ,så sier jeg alltid ja.Har ei søster som skulle flytte,jeg hjalp ho med pakking kasting av ting,pakke ut og vaske.Da jeg skulle flytte kom hun på besøk og tok seg en kaffe kopp mens jeg pakka,jeg var gravid i3mnd,ho drakk opp kaffen og dro igjen.dessverre mistet jeg babyn,ho dro på ferie,hadde ikke tid til å hjelpe meg.Nå driver jeg og pakker igjen skal flytte er 5mnd på vei bekkenløsning,og elendig form,ho sitter hjemme og vet at jeg flytter på lørdag.Vi mistet mamma i april ,og mamma hadde hus i syden.det må tømmes og selges ,nå sier hun at ho ikke skal reise pga at ho må til en viktig øyensjekkni januar,og kan ikke reise nå i november å rydde opp der, og det må gjøres innen et halvt år etter dødsfall,hvis ikke blir det mye arveavgift der nede (i syden)

og da må jeg ta alt sjøl,ho skal bare være her å ta imot pengene?er jo begrensa med flyturer når man er gravid.blir forbanna,ett annet eks,mmma ble kreft syk i 2000 samtidig som jeg ble enke,jeg reiste til mamma,og ho fikk min fullmakt i banken ,så tømte likesågodt konton min for 8000kr, jeg prata ikke med ho på lenge,men vi er jo søsken så man prøver å glemme og tilgi .MEN FAN NÅ SPREKKER JEG SNART AV SINNE,!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen SÅ dum du er.

PS Flyturer kan fint gjennomføres frem til tre uker unna termin.

Skrevet

Jeg ville evnt sagt at jeg ordner det, men at da skal du ha betalt for jobben du gjør + deling av utgiftene for reisen.

Hvis du ikke kan gjøre jobben, så får du si dette til henne, og at det da blir dyrt for dere.

Skrevet

Vet du hva? Si at du ikke har kapasitet, og at du kommer til å bruke en advokat som bostyrer til å ordne opp i tingene etter moren din. Det kommer såklart til å koste penger (selv om man får fradrag for de pengene man bruker til bostyrer i arveavgiftsgrunnlaget, så avgiften blir lavere), og si videre at du kommer til å måtte leie inn folk der nede for å rydde opp, for du kan ikke reise selv (de fleste flyselskap tillater ikke å ta med gravide etter uke 28-30) osv, og at siden dere er likestilte arvinger med likt ansvar såvil disse utgiftene bli delt likt på dere begge - poenget er at det er noe hun faktisk vil merke økonomisk - det er godt mulig det er det som skal til for å få henne til å løfte på ræva.

Skrevet

Stå opp mot henne...

Husk at man lærer andre hvordan de kan behandle en ...

Skrevet

VELDIG BRA RÅD!! Detta støtter jeg fullt ut :)

U GO GIRL!!!!! Makan til ego søster. Tenk deg hun får sjokk dersom du setter deg opp mot denne barnslige forferdige oppførselen hennes. Og legg til de 8000kr på regningen! Fytterakkern!

Skrevet

Takk for gode råd jeg har fått av dere,tenkte at jeg skal få ho til å underskrive på at jeg får penga mine ho tok hvis ikke blir det null salg+ halvparten av pengene til garasjen ho solgte som var mamma sin og det gjorde hun mens mamma levde frekke fi... verste er at alle trur at ho er så ordntlig,stille og rolige jente sier alle ,snill jente.Men men min samvittighet er rein ,men sint

Skrevet

Øh... hva var vitsen med det innlegget der da Jeab??? Tror hun var på utkikk etter noen gode råd ikke "spellcheck"...

Skrevet

signerer den.. syns synd på deg HI.

har du spurt henne rett ut om hun kan komme og hjelpe deg med å flytte? si hun skal dra den late rompa si ned, og.. jaa

og selv om du kan fly frem til uke 36 så hadde jeg ikke tatt turen ned dit alene nei!! ærlig talt..

Skrevet

faen OG dum ja.. ikke værst..

sild og pølse..

takk og farvel

Skrevet

Faen og dummen gikk på en vei. Så ble faen påkjørt. Gjett hva dummen sa?

Skrevet

nei hun kommer ikke ned for å hjelpe,jeg har snakket med banken der nede hun har brukt kreditt kortet der nede til mamma og tatt ut mye penger,og sønn min så her om dagen at ho casha inn en bunt med bare euro,,derfor har jeg finni ut at ho bruker lege time i januar som unnskyldning for å ikke dra,men greit blir faen ikke noe hussalg skriver ikke under på salg jeg nå.driter i alt gidder ikke mere dritt.meningen er å dra nå i november. detta blir gøy

takk for gode råd jenter

Skrevet

du er faen meg kvalm ræv,kansje du er smartere enn hun tror du ,ikke noe vits i å legge inn svar uten fornuft ,jenta ber om gode råd,og du er bare stygg,mot alle

Skrevet

du får diplom i provosering hvis det var det du ville oppnå jeab. du er så slitsomt å høre på. anstrenger deg virkelig hardt for å finne en liten ting å prike på i hvert eneste inlegg her inne på krangle, som tydeligvis er livet ditt. fyfader

Skrevet

haha så jævelig bra. sykt hvor slitsomme noen mennersker er altså, rettelse: jeab

Skrevet

Egentlig burde alle på dette forumet kutte ut å svare jeab, for aken til ufint menneske skal man lete lenge etter. Jeab er bare ute etter å lage kvalme her inne, slike mennesker tror jeg kureres ved at de ikke får noe oppmerksomhet. Håper alle slutter å gi dette menneske oppmerksomhet, slik at det kanskje blir stopp.

Skrevet

ja alle burde kutte ut jeab,ikke svare ho, ho er direkte slem liker å provosere dem som vil ha råd, for noe dem er sinte på

SKJERP DEG JEAB

Skrevet

*knegg* Ok. Her er et godt råd til HI, som lurer på hvordan hun kan si nei: Bare gjør det.

Skrevet

Det er unødvendig å anstrenge seg, og det kan knapt kalles pirk. Enkelte ting er åpenbare.

Skrevet

kunne ikke vært mer enig... hu er bare en patetisk ****...

Skrevet

hun har ihverfall blitt ekstra sær i det siste. mista litt piffen kanskje.. hehe.. i steden for disse lange, treige innleggene. mobber hun alle trådene med et par linjer. mobbe maraton

Skrevet

Mistet piffen, nei, slett ikke. Jeg tar bare hensyn, siden en del av dere blir litt slitne av å lese så mye på en gang. For øvrig er det enkle ofte det mest effektive, noe dere gir meg eksempler på hver eneste dag. :-)

Skrevet

jeab, tar du ikke hintet liksom? eller tenker deg litt om.. når du alltid får kritikk, skjønner du ikke at du veldig ofte er negativ mot andre?? og hvorfor fortsetter du?

trenger ikke noe hokus pokus svar nå, bare enkelt og greit hvorfor..

Skrevet

"trenger ikke noe hokus pokus svar nå, bare enkelt og greit hvorfor.."

Ha ha, jeg ler meg ihjel.

Jeg gjør lite og ingen ting annet enn flertallet av anonyme her inne. Den eneste forskjellen er at jeg gjør det med nick, og at jeg er hakket mer saklig i de fleste tilfeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...