♥Tullerusk♥ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei snupp=o) Ja, er det ikke herlig?? Gleder meg til neste kontroll om 2 uker...=o) Blir jo helt paff, Noen som bor i magen vår=o) Hvordan er formen din??? Masse klemmer
*tybber* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Åhh, det var helt fantastisk! Nå VET vi at det er en liten gutt eller jente der inne liksom! Herlig følelse! ) Hvor mange uker er du nå? Har du vært hos jordmor? Jeg får vel bestille en time snart, eller ihvertfall ta en tlf dit, så er det gjort! ) Glemte jo helt å spørre legen om det vettu! =P Formen er bra. Sliter med hodepine bare, men skal begynne å tøye og massere, og se om det hjelper! ) Du da? Noen plager?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe... Ja lurt å ringe nå..Jeg ringte jordmor og sa at jeg hadde 1. kontroll hos lege og da satte de opp 4 uker etter det...Så kom UL og nå er det snart tid for 3. kontroll...=o) Så er det en ny runde med UL... Skal få en til pga dårlig vekst og svangerskapsforgiftning sist..=o) Hodepine har jeg noen ganger, men som sagt tidligere så lenge det går bort når du tar smertestilllende så skal det ikke være farlig...Sa min jordmor da..hehe..Er så forskjellige fra jordmor til jordmor... Er nå 20+0...Halvveis i svangerskapet alt...hehe...Vel nesten da...tror jeg...herregud blir jo helt forvirra med alle de forskjellige ukene...=o) Er jo kjempe rart..Har begynt å kjenne spark og greier...=o) artig...=o) Har vært en gang hos jordmor da...Gleder meg til neste..=o) Høre hjertelyden...Har forresten lagt ut UL bilde fra uke 18 hvis du ikke har sett det=o) Har bare hodepine innimellom da. Og litt sånn sliten i magen, ikke kynnere da...heldigvis=o) og litt vond rygg og rompe/sete... Hva sa legen din da??
*tybber* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, da bestiller jeg time neste uke! ) Han trykka på punkter i nakken min, og kom egentlig frem til at det er pga stivhet i nakken at jeg sliter med hodepine! Så satser på det går over om jeg er flink til å tøye! ;o) Halvveis alt ja! Artig a! Så da ligger jeg 4+4 bak deg jeg da, siden jeg er 15+2 i dag! ) Åhh, jeg gleder meg til å kjenne spark altså!! DET må være en herlig følelse det! Det UL-bildet har jeg ikke sett. Må se nå etterpå! ;o) Vondt i ryggen ja, det kjenner jeg til. Etter en arbeidsdag er jeg helt ødelagt i korsryggen! Slitsomt altså!! Legen sa vel ikke noe mer! =P Hjertelyden lå på 158 da. Hva ligger "din" på?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, kjenner til den ryggen etter en arbeidsdag..Men nå jobber jo du i barnehage da, og det krever mer enn å stå rett opp og ned... Hmmm...skulle ønske sambo kunne massere meg litt også...hehe...hadde vært godt, men han gidder ikke så da får jeg heller gå og ha det litt vondt...=o/... UL-bilde er litt dårlig da, siden vi ikke fikk noen ordentlige profil bilder..Hun ligger med haka ned mot brystet...hehe.. Hjertelyde første gang lå på 162. andre gangen rundt 132/140...Nesten det samme som Gullet mitt=o)
*tybber* Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, merker det godt! Men du får vel ikke akkurat sitti mye stille du heller da. Er slitsomt å bare sitte i 30 minutter (som er pausa). Syns det var fint bilde jeg! Gleeeder meg til det er vår tur! ) Okei, er spennende å se hva hjertelyden ligger på jah! ) Nå skal jeg spise ostesmørbrød! *hihi* Vi snakkes!
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 det gjør vi nok=o) Skal legge meg jeg...Skal tidlig opp i morgen... Snakkes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå