Tomaten Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Kom på formiddagen idag..... etter 10 dager forsinkelse... Så da er det bare til å fortsette på 2.pp:) Hvordan har det gått med dere andre med ikm rundt 8-11 okt????
Marius06 + tvillinger Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 så "fint" da, at den endelig kom!!! Jeg venter fortsatt......
Tomaten Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det var jo det, hihi... de siste 2 dagene regna jeg med at jeg ikke var gravid.... så nå er det bare til å fortsette å prøve... bestilte el tester og div istad;) Får håpe det skjer noe hos deg snart da;) lykke til!!!
Marius06 + tvillinger Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg begynner i hvertfall å bli drittlei av å ligge med bind om natten tilfelle tanta skulle dukke opp. Ender vel opp med å gå med bind i månedsvis hvis dette fortsetter regner overhodet ikke med å være gravid jeg heller, men jeg tar vel en test til i morgen tidlig regner jeg med, så gidder jeg ikke mer..... Vet jo egentlig hva svaret blir.
Tomaten Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 uff, ja det er så slitsomt å gå å vente.... fløy på do hele tida jeg, følte at jeg blødde gjennom hele tida.... Spennende å høre hvordan det går med deg i morra tidlig da..... kan jo hende du er heldigere enn meg;)
Marius06 + tvillinger Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 har mine tvil om akkurat det, så ikke hold pusten i spenning Og om jeg skulle være så heldig å få en positiv test, tror jeg at jeg ville vært livredd for at noe skulle være galt, siden den slo så sent ut... Men, som sagt, tviler på at det blir en problemstilling her i gården...
afrodite79 Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Ingen tr her enda,,, hehe, kjenner igjen den bind situasjonen:) Kommer til å bruke fler pk bind og ob uten noen mens:( Tester ikke igjen før lør eller søn jeg, men tror nok jeg har kluss med syklusen...;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå