Gå til innhold

hei alle sammen=) hva skal dere spise i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, har så dårlig fantasi i dag. finner ikke ut hva jeg skal lage til min kjære og meg. hva skal dere spise?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat spist en hamburger fra statoil... Skal ha sånn seminar/møte på jobben i kveld, så jeg sitter bare på jobben til det begynner.. Orker ikke reise hjem, for å snu og komme tilbake...

Skrevet

I dag ble det kompe, med pølse, stekt bacon, og kålrabistappe :o)

Skrevet

Indisk i dag.Sånn chicken tandooripakke fra toro. Veldig enkelt, men ikke så god som den jeg lager fra bunn;)

Skrevet

Er på jobb, så i dag blir det komle, med salt kjøtt;-)

Skrevet

Fiskepinner med poteter, blomkål, rømme og remulade. Enkelt og godt:)

Skrevet

Her ble det ekte amrikansk Mac and Cheese.. mmmmm :)

Skrevet

Spaghetti og gryterett=) Rester fra igår. Måtte ha noe lettvindt. Men er da sulten igjen jeg=(

Skrevet

spiste spagetti og kjøttsaus jeg. men er også sulten igjen:O

Skrevet

her var det ingenting i hus, og bare meg hjemme så jeg dro å kjøpte meg en kebab. og på en torsdag da hihi.

Skrevet

Vi har hatt Kapteinens fylte med ost og skinke..Med kokte poteter, gulrøtter og smelta smør til.. med gressløk så klart..

Skrevet

skal innom grillen etter jobb å kjøpe med noen hamburgere hjem. ferdig halv ni, så detblir fryktelig sen middag på oss

Skrevet

hehe=)

kjøpte noen karbonader, litt grønnsaker for å lage hamburger, men så glemte jeg hamburgerbrød, så må nok gå ned til butikken igjen. arg haha :) sånn går det når jeg er så sløv:P men er jo bare sundt å gå litt;)

Skrevet

Å det hørtes godt ut med Mac and Cheese!! Aldri smakt det jeg... Koker du bare makaroni og har i ost, eller er det mer avansert enn som så??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...