Gå til innhold

når legger dere barna deres på 6mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det en tid som er bra å legge de på denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 1/2 mnd:

sovner pladask kl 19! Helt umuuulig å holde han våken etter det. Uansett søvn på dagtid.

Sover til ca kl 07-08. Null nattmat, helt av seg selv.

Deilig med voksentid.

Sats på rutiner! Kveldsmat - bading - pysj. Funker her:)

lykke til!

Skrevet

det er det jeg har..legger han etter bad hver kveld kl.19,men det er så mange som mener det er alt for tidlig skjønner du..

hi

Skrevet

Kl. 19 her og... og da er han veeeldig trøtt. Sover hele natten til kl. 7 om morningen :-)

Skrevet

Sovner mellom 18 og 19. Umulig å holde han våken lenger. Våken en eller to ganger for mat hver natt. Og så er det opp og hopp mellom 5 og 6!!!!

Skulle gjerne hatt han lenger våken om kvelden hvis det førte til at han sov lenger på morgenen, men våkner like tidlig uansett....

Skrevet

Vår gutt legger seg senere - og våkner senere enn Lara28's gutt. Det passer bedre for oss - for da rekker pappa'n å få noen timer sammen med gullet også, noe de begge setter stor pris på :) Jeg mener hver enkelt familie må avgjøre hva som passer best for dem selv! :)

Skrevet

rosemor72 - endelig mamma :) :

Jeg skulle ØNSKE han kunne vært oppe en HALVTIME lenger... Men det er jo helt umulig:/

Ja, jeg er litt småfrustrert, hvis jeg kan si det sånn... Skulle gjerne hatt han i senga til kl 08 om morgenen, men han er som regel i sving i 7-tida. Greit nok.

Det som bekymrer meg, er når vi skal stille klokka! Herregud. Hva gjør vi da?? Skal han sovne kl 18 da...?Og stå opp kl 06? Klarer simpelthen ikke å presse han lenger enn kl 19. Noen kaller det et luksusproblem, men tror jeg fra i morgen av skal forsøke å holde han oppe lenger (selv om jeg vet det ikke går...) *hjelp*

Skrevet

min er i seng til 1930, da har vi drøya en trøtt og grinete unge i en halvtime..

Skrevet

Ser ikke hvorfor det skulle være for tidlig, legger jenta mi klokka 19 jeg også, hun er 7 mnd.

Skrevet

6.mnd strax hun har lagt seg 19 seinest 19.30 siden hun var rundt 4.mnd:)... men våkner en gang på natta for sutt ... står opp i 7 tiden..

Skrevet

Legger seg rundt 19.30. Men sover for tiden ikke godt om natten =(. Våknet rfor dagen undt 5 lenge nå og igår natt våknet hun først kl 00, men sovnet igjen etter mat, så kl 3 og var våken helt til kl , så 5 før hun endelig sovnet også opp kl 7 igjen. I natt våknet hun 23.30 sovnet igjen 00.30 og våknet for dagen kl 5.

Skrevet

Legges kl. 19.00, våkner mellom 23 og 24 for pupp og sover deretter til 5-6 (får pupp), sover litt til og står opp i 7-8 tiden.

Skrevet

Oj! hehe.. jenta mi er seks måneder, og sjelden i seng før 21.. her om dagen sprutgulpet hun noe så sinnsykt, og ble i kjempehumør etterpå, så hun holdt det gående til 23.30!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...