Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Var hos jordmor i dag og fikk utslag på urinprøven min, så den skulle sendes videre til sykehuset for prøver. Hun sa at det kunne være urinveisinfeksjon, og at det ikke var bra for gravide å ha. Jeg har hatt urinveisinfeksjon hundrevis av ganger før, men kjenner ingen symptomer på det nå, slik jeg pleier å gjøre. Jeg har egentlig trodd at jeg har hatt sopp. Noen som vet om sopp også kan gi utslag på urinprøven?

Jordmor sa noe om at urinveisinfeksjon kan sette i gang fødselen, og det vil jeg jo ikke, siden jeg bare er i uke 25 :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Tror ikke sopp vil vise på en vanlig stix slik jordmor bruker, men de kan sikkert dyrke urinen din og finne ut om det er noe der. Bruker å bli ledsaget av kløe og hvit utflod da... Har ikke hørt om at uvi kan forårsake fødsel, men det vet jeg heller lite om. Kan jo sjekke på nettet?

Skrevet

Hei:9

Jeg fikk påvist infeksjon på Tirsdag.

Jeg får ikke antibiotika fordi de gir det sjeldent ut,med mindere man har skikkelig vondt...Har ikke merket noen ting til dette jeg..

Men vis det hadde vært fare for og føde tidelig ville jeg vel ha fått en kur tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...