Temmelig hemmelig Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Man bør tenke seg litt om før man sier ting. Har en gutt på 4 år, han har en gammel mini snøscooter (92 modell), men så var vi hos en scooterforhandler for en stund siden og da så han de nye modellene. Han syns de var mye finere og han har mast og mast om at han ønsker seg en sånn. Gutten vår har suttet på tommelen siden han var født, og har vært sikkelig avhengig av den. Brukt den hvergang han har hatt anledning. Tommelen i munnen og den andre handa i håret.Vi har prøvd alle muligheter for å få han til å slutte, siden tennene begynner å bli skeiv Så en dag sier jeg til han: om du slutter med tommelen skal mamma kjøpe ny scooter til deg. Trudde jo aldri at han kom til å slutte med den, var liksom bare noe jeg sa. Men han sluttet momentant, og har ikke brukt tommelen siden. Så nå må jeg ut med 20 000,- for en scooter jeg syns er fullstendig unødvendig. Faren er dødsfornøyd for han er sikkelig scooterfrik.
Carnivale Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Kjøper du en scooter til 20 tusen fordi ungen din slutter å sutte på tommelen så kan du jo bare sitte der med skjegget i postkassa. Lykke til videre med barneoppdragelsen.
lol:-) Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 He he, sånn kan det gå:-). Om du faktisk kjøper denne scooteren til barnet ditt vil jeg berømme deg. Tror mange av oss kunne slengt ut noe sånn (jeg kunne iallefall) når man tror det er helt utenkelig at det skjer. Når ungen plutselig gjennomfører det, så tror jeg mange ville gått tilbake på løftet sitt, iallefall når det er noe som koster såpass mye. Så til deg som ønsket henne lykke til med resten av barneoppdragelsen, et løfte er et løfte, og det er en viktig ting å lære barnet sitt:-)
*ale* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe.. Ja sånn kan det gå.. Love noe til hundrelappen neste gang...
Temmelig hemmelig Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Håper ikke jeg misser helt med barneoppdragelsen fordi jeg holder det jeg lover. Må også sies at dette er noe som blir bruke veldig mye, da vi bor på en plass der vi har snø over halvparten av året.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 *risterpåhodet* Mvh
Lilly 79 Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Ærre muuulig... Lyser MISUNNELSE lang vei:-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 hehe.. Da sparte dere kanskje penger på regulering da!! hehe Ikke bry deg om de teite svara du får.. man må jo se litt humoren i det da! Og du sliter ikke i oppdragelsen for det nei.. du holder jo faktisk det du lover... ! og dere kommer til å ha noe å le av mange år framover hehe Hilsen en som sutta på tommelen til ho var 8 år!!!!! ( ble skjeve tenner av det gitt... men perlerad nå da... )
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Siktet du til meg,Lilly 79;))? Mvh
Brugda Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Morsomt, syns du er tøff som holder det du lover, hehe ;-) og flink gutt da!
hund&barn@fullrulle Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 He he, det var nå litt morsomt da. Sånne ting som bleier, smokk, totten osv som vi så gjerne vil bli kvitt så synes jeg det er viktig å holde det vi lover. Synes du er skikkelig super mamma jeg!!! Vær ikke redd, det er ikke du som bommer på oppdragelsen, det er de som ikke holder det de lover Synes mest jeg ser det gliset til gubben din jeg. Hi hi.
bambi på isen Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Det er det store ønsket til min gutt på 6 år!! Han å pappaen (å lillebror) var å kjøpte scoter hjelmer i vinter, da hadde han sett den kule barnescoteren!! Nå har han vært med pappen på lageret på jobben, der står det en brukt barnescoter (som ingen vet hvem som eier), så da skal jo pappaen sjekke det å høre om han kan få kjøpe den!!! Gulle gutten må jo få det han ønsker seg (ifølge pappaen), kanskje jeg kan bruke det for å få han til å GIDDE å gå på do:-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 har dere råd til det og kommer til å bruke den så synes jeg du skal holde løftet. er derfor man har løfter....
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #16 Skrevet 18. oktober 2007 Sånn kan det gå! Tipper du fikk noia da han plutselig droppet tommelen helt! ;o) Men man må holde det man lover, og jeg hadde gjort det samme. Skal notere meg å ikke si noe som kan komme til å koste meg fullt så mange penger!
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. oktober 2007 #17 Skrevet 18. oktober 2007 Syns det er flott at du holder det du lover , det er viktig ! Og fireåringen din har jo ikke begrep om hva en scooter koster , så den kamelen er det greit du svelger selv ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå