Gå til innhold

Sunne lyster.

37 år og 5 barns mamma;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gang når eg er gravid har eg hatt så sunne lyster. Melk, grønne epler, knekkebrød med brunost, plommer når det var sesong for de norske og vann. Har jo 4 gutter fra før og da var det helt annerledes. Da hadde eg lyst på cola, gullbrød,skjokolade og til og med med den ene hadde eg lyst å lukte på alle slike farlige væsker som bensin og wite sprite. Venter jo jente denne gang og merker stor forskjell. Er det andre som har merket forskjell på lystene og hvilket kjønn du bærer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lyster på plommetomater, og sylteagurker. (vet ikke kjønn ennå, men tror det er jente)

Da jeg ventet jente sist, fyste jeg på tomater og citroner, og da jeg ventet gutt, gikk det mest i kaker, og bakverk ;o)

Men må da si at jeg har mere lyst på bakverk nå, enn til vanlig - men ikke noe dilla på det da ;o)

Skrevet

Jeg har et syyykt søtsug, og venter gutt! Vil jo bare ha søtsaker hele tiden! :P Litt interessant dette da, virker som det kan ha en sammenheng?

Skrevet

HÆ!Finnes det sunne lyster...??

Venter gutt og jeg er den største snoken ever!!!

Snoper godis flere ganger om dagen.....:(

Er det virkelig en sammenheng det asså på gutt eller jente.......

Håper mange flere svarer!Gøy tråd:)

Skrevet

jeg har også et ekstremt søtsug, men jeg venter jente..:o

Skrevet

Jeg venter jente og har nesten ingen lyster.Unner meg heller ikke for mye godterier hver dag,da jeg er overvektig og vil forebygge sv.diabetes.:)

Skrevet

Eg har en merkelig lyst eg. Har lyst å spise kritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...