Gå til innhold

Er 3 mnd en trassalder eller??:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle sier at når babyen runder 3mnd så blir alt så mye lettere... da er den verdte skrikingen over..osv,,

men jeg opplever det ikke sånn.. synes jenta mi er vanskligere nå enn hun noen gang har vært.. Ikke vil hun sitte i bil lengre.. noe hun elsket før.. sutrer nesten hele tiden..og blir ikke fornøyd etter jeg har ammet henne.. bare sutrer ennå mer.. Og det er verst om ettermidagen og kvelden.. Blir så sliten.. og pappa er borte i to uker nå itilegg..

Fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at jeg ikke kan få noen til å passe henne heller...før hun har blitt skikkeli skeptisk til folk... ingen kan holde henne.. da blir hun hysterisk.. så det er vankeli..

Skrevet

huff kjenner til den dær ja..min gutt har oxo blitt veldig suttrete og skriker mye..han plages en del me magen da(kolikk,kiss-kidd) men han har blitt veldig vanskelig til tider.han vill ikke ligge på gulvet eller noe,vill ha oppmerksomhet hele tiden.å han vill ha pupp temmelig ofte både dag og natt..slitsomt til tider for 2 åringen er oxo hjemme me oss..er stort sett alene me barna siden sambo jobber på sjøen...

er du sikker på at hun blir mett da?? jeg fikk beskjed om å prøve litt smaksprøver på grøt jeg vist d blir mye skriking å slik..min gutt er jo stor for alderen så han trenger litt mat for å si d sånn.vurderer d..han er 3 1/2 mnd snart da...

min vill helst kunn til meg han oxo,roer seg sjelden vist noen andre holder han...

har egentlig ikke så mange råd siden jeg har d nesten på samme måte..men ønsker deg lykke til iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...