heisand? Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 tenk om det må kokes til februar. hva gjør dere med stekepannene? det vaskes jo i springen. og hva med håndvask? må man sterilisere de etter hver vask?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 vi har ikke oppvaskmaskin så her må vi koke vann og vaske for hånd
heisand? Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 stakkars, er ikke det utrolig tungvindt? ihvertfal har vi masse oppvask. så vi burde koke vannet før vi vasker feks. stekepannen?
Prish Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg koker ikke vannet jeg vasker stekepannen eller kjeler i. bassiluskene blir drept under den høye temperaturen når man lager mat.
heisand? Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 det var godt å høre ) har hørt fra pappa som sa at i aftenposten så er ikke vannkoker bra nok? men i vg.no er det helt greit
Gjest -<<- Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg gir blaffen i at oppvaskvann skal kokes, ignorerer det med koking av vann til tannpuss for voksne og koker glatt vann i vannkoker. Sånn inntil de eventuelt har funnet ut at sjansene for giardiainfeksjon er temmelig mye større enn de er nå. Men så drikker jeg gjerne vann fra bekken når jeg er på fjellet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå