Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jenta mi ska ha vaksine om ei uke.. og lurer bare på om det er mange som reagerer på den? og hvordan reagerer de? skriking? feber? slapp? uff..gruer meg...er alene med henne så..!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jenta mi tok det kjempe fint.. gråt litt akkurat mens de stakk henne men ga seg fort etterpå.. Hun fikk ingen reaksjoner men hun var litt sutrete og trøtt resten av dagen.. det er vanlig at de blir sånn.. Det går nok kjempe fint.. Jeg gruet meg veldig jeg også men det gikk så fint atte! Lykke til:)
Luans mamma Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Gutten min var fin helt til kvelden kom. Da ble det ordentlig skriking, sånn "jeg- har-det- vondt-skriking"... Fikk beskjed på helsestasjonen at det var lurt å ha noen pinex smertestillende i tilfelle. Jeg er innmari glad for at jeg kjøpte det på vei hjem. Ga ham en på kvelden da han skreik på sitt verste og da sovnet han til slutt i armene mine. Stakkar liten... Han var ikke helt seg selv de neste 3 dagene. Han var veldig sutrete, men så etter 3 dager ble han helt fin igjen =) Det går nok bra skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå