Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med gulping. Babyen vår på 1 mnd gulper sikkert 20-30 ganger for dagen, av og til kommer det jaggu veldig mye. Nesten så jeg lurer på om noe av måltidet blir igjen i magen. Hører noen ammer hver 3. time. Sånn har jeg aldri kunnet gjøre. Syns jeg ammer temmelig ofte på dagen, føles som hver time unntatt på ettermiddagen når sover i 3 timer. Natta er kun oppe 1-2 ganger. Er det for at gulper så mye at`n forlanger pupp så ofte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da... Har ikke noen erfaring med dette selv, så kan ikke hjelpe så mye... Har noen bekjente som har slitt med gulping og at lukkemuskelen ikke er "sterk nok" så den klarer ikke å holde maten nede i magen. De hadde visst fått noe middel som gjorde at melken tyknet i magen slik at det ikke kom så lett opp igjen. Disse ga mme på flaske, da... Ville tatt det opp med helsestasjonen din, jeg og hørt hva de anbefalte:) Lykke til! Kanskje noen andre kan svare litt bedre!

Skrevet

hm... dette høres mye ut ja..... hva med å kontakte helsestasjonen evt. legen du går til? Har hørt noe om reflux tidligere som du jo kan søke på....

Dersom det ikke har noe med dette å gjøre, så har jeg hørt noe om små magesekker, noe som jo også forklarer hvorfor han spiser så ofte også. Min gulper også og spiser rel. ofte måltid, det bedrer seg visst ofte etterhvert.

Skrevet

Du kan jo snakke med helsestasjonen ja. Men jeg hadde samme problemet, stakkars jeg følte at alt kom opp igjen. Det kan være han sluker mye luft når han drikker, da legger melka seg over luftbobla og det kommer opp. Da vil han også ha mer mat... Jeg kan betrygge deg med at det går over... lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...