Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Regner med å bli 100% sykmeldt på tirsdag pga bekkenløsning. Fikk beskjed sist jeg var hos legen at jeg ikke kunne jobbe mer dersom bekkenet fortsatt var like ille, og det har bare blitt verre. Er bare 21 uker på vei og nå ser det kanskje ut til at jeg blir sykmeldt ut svangerskapet. (Gruer meg skikkelig til å fortelle det på jobb) Er det fler som har blitt sykmeldt så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 jeg har vært sykemeldt siden uke 6, pga blødninger å oppkast. er nå 14+1
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Kan se ut som om jeg må ut i svangerskapspermisjon pga utaggering på jobb(jobber i psykiatrien). Blir jo lenge å være borte fra jobb, da jeg har termin i april, stønn
Erisa* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har vært sånn halvveis sykemeldt til nå, blir sannsynligvis 100% sykemeldt fra neste uke av. Er student, og det har gått så som så til nå, men jeg føler ikke at det går lenger (har så kraftige og vonde kynnere). Er 27 uker i morgen. Er ikke bare kjekt å bli sykemeldt, for meg betyr det at jeg får 2 mnd kortere permisjon. Men det er nok det beste både for meg og tulla:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor får du to mnd kortere tid? Vil det si at det vi blir sykmeldt nå blir trukket i fra permisjonstiden?
Rattata_81 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Gudskjelov er jeg frisk og rask. Ingen problemer. Orker ikke tanken på å bli borte fra jobb allerede nå. Jeg elsker jobben min, og håper det går fint å jobbe helt fram til jeg må ut i permisjon
Erisa* Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Neida, det er bare fordi jeg ikke vil bli mer enn et halvt år forsinket i utdanninga mi. Det kullet som er et år under meg følger en annen studieplan enn meg, så det blir bare rot. I stedet vil jeg hoppe ned til kullet et halvt år under meg nå, da går det helt smertefritt. Men jeg har termin i januar og begynner på igjen i april, da. Mannen min tar resten av permisjonen.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ble sykemeldt tidlig pga migrene i svangerskapet + bekkenløsnig. Det er kjipt, men får desverre ikke gjort noe med dette, så da får man gjøre det beste ut av det. Å ha dårlig samvittighet hjelper ikke. Lykke til videre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå