Gå til innhold

Mange spørsmål.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uka kjent noen bobler i magen, innbiller meg at dette er min lille gullklump. Noen dager kjenner jeg ingen bobler, mens andre dager kjenner jeg det et par ganger i løpet av dagen. Men det skjer ikke noe mer. Er jeg veeelldig utolmodig? Kan det ta opp til flere uker før det blir sterkere? Er det vanlig å bare kjenne en liten boble så blir det ikke noe mer? Noen ganger er det nesten så jeg ikke rekker å kjenner det før det er over, så da tenker jeg - var det noe eller innbilte jeg meg det?

Vil så gjerne kjenne, for da vet jeg at alt er i orden.... Er 18+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tålmodighet er en dyd... :-)

Mange kjenner ikke liv/spart før rundt uke 20 - og først i uke 25 forventer JM daglige spark.

Bare vent, det kommer plutselig, og så skulle en plutselig ønske at det ikke var så mye av det;-)

Men det er morro - du får tenke at du har noe å glede deg til og se fram mot det.

Skrevet

Jeg kjenner fortsatt bare bobler, men de har blitt sterkere enn før. Så nå gleder jeg meg til det første ordentlige sparket:o) Er 19+1

Skrevet

Jeg kjente også bobler bare i 1 dag i uke 16, og så kjente jeg ikke noe mer på en stund! Sparkene kjente jeg vel kraftigere og oftere fra uke 18.. og de blir bare kraftigere, er i uke 25 nå :) er en fin følelse, så gled deg:)

Men husk at det er jo individuelt på når en kjenner babyen, så du trenger ikke bekymre deg fordi noen kjenner spark før deg!!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...