Gå til innhold

Skal ta bukplastikk og er alene om det ;O(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til bukplastikk og de 2 viktigste personene i mitt liv (samboer og min mor) støtter meg ikke i det, de sier: det går an trene det bort, bare tull osv... Jeg blir faktisk lei meg, og vil ikke gi de mer informasjon om det lenger, men når dagen kommer trenger jeg jo barnevakt og litt hjelp med barna.

Men dette er løs hus og nesten ingenting av fett. Løshud går jo ikke an å stramme så mye opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er sikkert DU MÅ FÅ litt støtte. Jeg tok en slik operasjon for ett par måneder siden og det var tøft, syns det var skikkelig gale etterpå, klarte ikke å gjøre noe den første uka. Andre uka skulle jeg liksom klare å ta vare på mitt yngste barn på ett år, men det gikk ikke. Du skal være forsiktig med arret i lang tid etterpå.

Men tror du blir fornøyd med å operere, jeg er i hvert fall det. Jeg ble overasket over hvor vondt det var, ikke første uka, for den var jeg forberedt på, men andre og tredje uke var tøffe.

Skrevet

Tror at det største hinderet er at det er så mye penger det er snakk om, 30 000kr, han sier jeg ikke har råd, men jeg klarer å spare opp såpass på de 4-5mnd det er igjen til opperasjonen.

Han sa sur og sint at ja greit om du klarer å spare opp så mye så...

Har heller ikke fortalt han at han må hjelpe meg de dagene etter operasjonen med barna, og at det er han som må hente meg 1 time etter operasjonen, jeg kan jo altså ta taxi, men tryggest med sin egen mann som kommer og henter. Og hvor skal minsten være, han har jo ikke barnehageplass, håper han forstår meg en dag og det ikke blir no problem at han må ta barna den dagen.

Noen som har flere ord å si?

Skrevet

Tok denne operasjonen for to og en halv uke siden og jeg måtte reise alene jeg også, men det var pga at det var for langt å reise til at jeg kunne ha noen med meg, måtte ha dem til barnevakt. ;) Tok tre timer en vei til sykehuset jeg skulle på (fikk det dekket) og jeg hadde også masse løs hud og det gikk IKKE an å trimme bort! Er så glad jeg tok den, treger ikke ett sekund og var vel verdt smerten. Jeg synes de første tre-fire dagene var verst men hadde hjelp av mannen med barna og mamma kom for å hente meg på sykehuset dagen etterpå. Så ikke syn på å sitte på båt og buss i tre timer dagen etter at de hadde delt meg i to, hehe!! ;o) Stå på du, er sikker på at de vil støtte deg når dagen kommer. Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...