flypapir Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 ..eller bør jeg forberede meg på at det ikke er noe liv i magen?! Gjør vel helst det siste, men har jo ett lite håp og... Blødde litt søndag, men så ikke noe mer før i går kveld. Blødde litt igjen da, også litt nå... Brunlig utflod i mellomtiden. Ikke mye, men når jeg tørker meg... I morgen kl.9 skal jeg på ul. Blir godt å finne ut hva som er på ferde... Er i 8.uke....
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Aner ikke, men krysser fingrene for deg...Det må være grusomt?
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Er ikke noe moro hvertfall... Men prøver uansett å se positivt på det da, har jo ei nydelig tulle full av liv her hjemme...
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde det akkurat som deg da gjekk gikk gravid. Fikk UL, og der stod alt bra til med babyen =) Jeg hadde morkake som låg helt nede over åpningen, slik at når livmoren vokste, kunne dette forårsake noen spenninger slik at morkaken løsnet littegrann, og da kom det blødninger. Jeg ble sykemeldt og fikk streng beskjed om ikke å ha sex. Var på ny UL en mnd etter ca, og da var morkaken flyttet seg og låg normalt. Så dersom du bare blør littegrann, så kan det være gode sjangser for at det fremdeles er liv.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Var barnet planlagt eller? Jaja spiller jo egentlig ingen rolle..Må uansett være forferdelig...Ønsker deg lykke til i morgen og håper på gode nyheter
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 ja, og en ting til! Jeg har nå en VELDIG aktiv gutt på 3 år! =)
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 Barenet var planlagt ja, og spira satt på 1.forsøk... Men jeg har vel egentlig hatt en merkelig følelse om at det ikke ville gå bra hele veien, så er ikke sjokkert heller... Men takk for lykkeønskninger...
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Da krysser jeg fingrene for foranliggende morkake, selv om det sikkert ikke er noe å trakte etter det heller... Men godt å høre om andre som har vært i samme situasjon hvor det har gått bra!
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Uffda...men det er ikke sikkert det noe galt. Jeg blødde mye i begge mine svangerskap og ha to friske barn. Lykke til i morgen, klem
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde forresten også foranliggende morkake med nr to - men den flyttet seg.
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2007 Hvor tidlig begynte du å blø av foranliggende morkake....? Innbiller meg at det er veldig tidlig for det nå i uke 8... Men ville vært veldig godt med en forklaring! Må være utrolig slitsomt å blø mye gjennom svangerskapene, men godt å høre at du har to friske barn..
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg begynte å blø i uke 6 - men aner jo ikke om det var morkaken som gjorde det. Blødde av og på i mange uker men legen min fant aldri ut av det, men sa at morkaken lå litt langt nede - var på 4 tidlige ul. Da jeg var på den ordinære ul sa jm at morkaken lå delvis foran åpningen og mente det var det som kunne ha gjort at jeg blødde. Da jeg var på ekstra ul i uke 29 hadde den flyttet seg. Ja, var slitsomt å blø - var jo alltid redd for at jeg hadde mistet flere ganger. I første svangerskapet blødde jeg til og fra, fra uke 7-17. Ble hentet i ambulanse også da jeg plutselig begynte å silblø i uke 15, men de fant aldri ut hvorfor.
Frk. Vable Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 vet ikke om dette er forskjellig fra person til person, men jeg hadde en SA i uke 8 og det gjorde forferdelig vondt. Hadde rie lignende smerter samtidig som jeg blødde. Jeg tror nok jeg hadde satset på at alt var ok, så lenge du ikke har vondt. Men som sagt, jeg vet ikke om det er forskjellig fra person til person. Lykke til iallefall, håper det går bra!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde styrtblødninger der blodet sprutet under graviditeten og nå har jeg ei livlig jente på kryper rundt på gulvet og sier pus og voff voff! Det kan gå bra. Håper det går bra på UL og at du ikke stresser deg for mye opp. Vet at det er kjempeskummelt. Masse lykke til! Klem
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg går vel egentlig og venter på å få vondt. Har kun litt murringer nå om jeg kjenner godt etter... Men klarer ikke helt å være positiv av den grunn...
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2007 Oj, det må jo være helt sprøtt.... Da hadde jeg virkelig blitt livredd! Prøver å ikke stresse meg opp nå, men har det i bakhodet konstant uansett... Blir utrolig godt å få svar!
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #17 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde også mye murringer i mine svangerskap - det er helt normalt, skal jo vokse og utvide seg vettu;o) Får håpe alt står bra til med spiren din:o)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #18 Skrevet 18. oktober 2007 Lykke til:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx satser på at den lille har det bra!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. oktober 2007 #20 Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Ville bare si at jeg hadde det på samme måte som deg, blødde litt noen dager. Litt friskt blod og litt brunlig utflod. Fargen har ingenting å si, det sier bare hvor lang tid blodet bruker på vei ut (forklarte legen meg) Ikke ta sorgene på forskudd, det er fult mulig alt er fint. Jeg var på ultralyd i uke 7, og alt sto bra til med den lille, og nå er jeg i min 19 uke:) Masse lykke til, jeg krysser fingrene!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #21 Skrevet 18. oktober 2007 hadde dte på samme måte... blødde de første 12 ukene... ul i uke 6,8, 10 og 12... alt sto bra til hver gang- heldigvis. men hadde streng beskjed om å holde meg i ro.. ligge så mye som mulig og ikke bære tungt. ikke husarbeid osv... bare opp å dusje og på do om jeg absolutt måtte det:) :/ ikke så moro da da, men det er glemt nå.... blødde forresten igjne i uke 18 også... så jeg måtte ta det veldig mye med ro da. ikke fysiske akriviteter i det hele tatt ( det vil at jeg ikke fikk lov å ha sex heller på en stund- det var i uke 6-12. så turte jeg ikke å prøve det igjen før uke 18, så da så jeg jo resultatet. bl eikke my ekos på meg det svangerskapet nei..... hehe.. ikke før på slutten da, for da gjorde dte jo ikke noe om jeg fikk masse kynnere osv.... men nå ble jo dette litt annet:) ). lykke til i morgen da:)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #22 Skrevet 18. oktober 2007 Hei, jeg vil bare ønske deg masse lykke til! Vet hvor vanskelig dette er, for jeg begynte selv å blø i uke 11. Har blødd litt helt frem til nå i uke 16, og vet ikke om det stopper med det første. Men det går bra så langt! Spira trives som plomma i egget, og det ser lyst ut Håper og krysser fingrene for at det går bra for deg også! Selv om det er veldig skremmende når man blør i svangerskapet, så trenger det ikke være noe galt Skal tenke på deg i morgen! Lykke til!!
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk for oppmuntrende ord!! Men det virker ikke som om det er noe håp lenger. Blør ganske kraftig, klumper og greier... Har også menssmerter i mage og korsrygg...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. oktober 2007 #24 Skrevet 18. oktober 2007 Sender deg en stoooor kos og krysser alt jeg har for att alt er vel med din lille spire.
flypapir Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 18. oktober 2007 Takk... Men jeg er nok ganske sikker på at det ikke er noe liv der nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå