Gå til innhold

2 spørsmål...

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

1: går man til lege med forkjølet baby? eller er det ikke vits i? han har vært forkjølet i flere uker, hadde endelig blitt bra. frisk i under 1 uke og igår kveld ble han potte tett i nesa igjen! lager bare sånne snorkelyder, og sover dårlig.

2: gutten min drikker over 1 liter om dagen, mme. Skal man egentlig gi noe grøt da? han er bare 3 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye dem gør nei om han bare er forkjøla,men har du prøvd å dryppe han i nesa me mm eller saltvann?

Snakk med helsesøster ang om du ska begynne med grøt,de skal jo helst ikke drikke over 1 liter i døgnet.

Skrevet

1:

hvis han har vært forkjølet i flere uker, så tror jeg at jeg hadde tatt kontakt med legekontoret.

2:

står på pakka til Nan at man ikke skal overstige 1 liter mme, men vet ikke hvordan merke du bruker..?

En prat med helsesøster er vel det beste om du trenger å gi noe annet.

Skrevet

Du sier han har vært snufs så lenge... Han kan ikke være allergisk mot noe da?

Jeg ville ha gått til legen siden det ikke har bedret seg.

Skrevet

han har hostet litt og.. så jeg har trodd det var forkjølelse da.. hadde øyekatar også...

men man vet jo aldri.. vi har katt da!

Skrevet

Kan være det er den som gjør utslag på sønnen din da. Vi hadde undulat vi og måtte sette den bort en stund, men etter fylte 1 år så prøvde vi igjen å da gikk det bra. Ikke hosting og heller ikke rennende nese, eller tett nese

Skrevet

1- ta en tur til legen.

2- Vi fikk ihvertfall beskjed om å prøve litt tynn grøt da småen drakk alt for mye mme da han var 3 mnd.

Skrevet

dattra mi var forkjølet i lenger periode og gikk da til legen - det var lurt - fikk resept og hun ble bra på få dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...