Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har fodt 2 manad siden, var klippt og sydt, men foler noen ganger litt ubehagelig. Saerlig ved samleie? Flere?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hei. Jeg ble ikke klippet under fødselen men måtte sy ca 3 sting fordelt på 2-3 plasser. (blir jo ikke de samme da) Den første tiden kjente jeg litt ubehag under sex, og det tok en stund før det gikk over. Nå er barnet vårt 8 mnd og jeg kjenner ingenting til det lenger. Ta tiden til hjelp så "går det seg nok til". Lykke til. Sikkert andre her med erfaring fra klipping under fødselen
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg ble klippet fra åpning til åpning under fødsel. Nå 5 mnd etter fødsel merker jeg det endelig ikke lenger i alle situasjoner. Tok vel 3,5 mnd før jeg ikke merket det lenger når jeg bøyde meg og 5 mnd tok det til jeg kunne ha samleie uten at det føltes stramt :-)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 onam * fødte 13.5.07: Klipte de fra åpning til åpning? Er det ikke rift fra åpning til åpning de skal unngå ved klipping da? Uff da, kunne ikke være noe særlig! Så til spm. Jeg har også ubehag ved samleie, vet ikke om det er selve kanalen som er vond eller om det er pga klipp... Kjennes ut som han treffer noe der inne. Men det er bare i starten, tar vi oss god tid så blir det bedre etterhvert, da kjenner jeg ingenting av det . Kanskje jeg rett og slett bare er nervøs med det samme?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Og jeg fødte for 6mnd siden på mandag:) (Føles myyyyyyyye lenger siden:))) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå