Gå til innhold

hmm.. hvordan sletter jeg facebookprofilen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

du må logge inn, så går du på account som står oppe til høyre.Så helt nederst på siden står det deactivate account. ;)

Skrevet

hvis du har bilder og filmer liggende ville jeg slettet dem før jeg deaktiverte kontoen.

Skrevet

du kan aldri slette en profil helt. det er det som er skummelt... prøvde selv. sletta profilen(bare for og sjekke) prøvde og logge meg inn igjen rett etter på.. bang.. rett inn på profilen... dette var ikke facebook vell og merke.. men det er en av de negative sidene med og opprette profiler på nettet. infoen om deg har de som driver sidene likevell... gå på account helt øverst...så inn på settings og så Deactivate Account .. tror det er der.... har aldri prøvd og slette facebook profilen min.. men lykke til...

Skrevet

hihi.. ja det var så enkelt ja :o)

Vet jeg ikke kan slette profilen min helt.. dumt er nå det.

Skrevet

Du burde bygge profilen din sakte, men sikkert ned før du sletter den. Altså fjerne ett og ett element, før du til slutt fjerner hele profilen. Da er det større sannsynlighet for at du får slettet så mye som mulig fra facebook's database!

Skrevet

hmmm

jeg var for noe rart her om dagen. Jeg er aktiv bruker av facebook, og har derfor lagt til noen bilder på facebook av meg og sambo. Har aldri lagt ut bilder på nettet før, dette var første gang.

Tidligere i år opprettet jeg en konto på classmates.com som er an amerikans greie, noe jeg bruker for å komme i kontakt med mennesker jeg studerte sammen med i USA noen år tilbake. Det som er så rart er at plutselig var de bildene jeg hadde lagt til på facebook plutselig også lagt til på kontoen min på classmates.com uten at jeg har gjort noe for at det skulle bli sånn. SNodig!?!?

Ekkelt egentlig. Man har jo null kontroll på hvor bilder man har av seg selv på nettet havner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...