Gå til innhold

Kleshjelp!!!!Vinterjakke??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg seriøs hjelp her...jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne meg en skikkeli vinterjakke!Tror jeg har gått byen rundt i alle butikken og prøvd alt som er nå, men det er jo håpøst!Enten går de ikke igjen, eller så er de aaaaltfor stor, eller så passer de, men vil være for små om tre uker...........Hva bruker dere andre???Og hva bruker dere ellers av klær??Jeg er i ferd m å gi opp, tre på meg en jogge dress å gå i den de neste 4 månedene......

Beklager syteinnlegg, er klar over at dette er bagateller, men.,off..frustrerende likevel..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres akkurat ut som meg selv!Nettopp komt hjem fra byens eneste 2 mammabutikker og finner ingenting. Ingen passer og bare små størrelser. Har ingen vinterjakke selv:( Ikke har de vinterjakker hos h&m her i Bergen heller.. *oppgitt sammen med deg*

Kjøpte en herrejakke str STOR men jeg ser jo ut som en sumobryter:S

Skrevet

Jeg bor i bergen selv og tror jeg har trålet alle butikker som dinnes i fylket etter jakker....vet ikke hva jeg skal gjøre nå...gi opp kanskje?.........sukk......fant noen litt ok boblejakker, men da ser jeg jo ut som han michelin-mannen..eller hva han heter..hehehe...

Skrevet

samma her, dritt lei!!! akkurat dusja og skal liksom prøve å gjøre meg no fin! MEN NEIDA!! Her strammer det på alt som er av klær!

Vinterjakke har jeg slått helt fra meg, gidder ikke kjøpe noe jeg, bruker en sånn ganske tjukk skogstad flis jakke... eneste som passer nå, men etterhvert vet jeg ikke hva jeg gjør.. sitte inne til januar :)

Skrevet

Kjoep jakke med A-form. Det har eg gjort. De har Plass til en stor mage samtidig som de er kjempemoteriktig. Jeg har selv kjoept en i sennepsgul og en i hvit. Er kjempefornoeyd:)

Skrevet

Jeg kjoepte mine paa Hennes og mauritz i Bergen, men de har A-formede kaaper paa de fleste butikker naa. Bor du i Bergen?

Skrevet

Sorry. Det staar jo i inlegget ditt over. Men De har fine A-form jakker paa Noa Noa, Oasis, Vero moda og sikkert mange andre steder ogsaa. Jeg er i India naa, men reiser hjem om 5 dager. Om eg ser en fin jakke i byn kan eg sende deg en post.

Skrevet

syns ikke de a-formede jakkene er noe jeg, man ser jo bare ENDA større ut, ser jo ut som dundrer i de.. med mindre man er syltynn da..

Skrevet

Det kommer jo veldig an paa snittet paa jakken, stoffet og hva du gaar med til. Selv er jeg en str 40. Altsaa langt fra syltynn, men kler A-formede kaaper. Men det er viktig aa velge riktig snitt og lengde, ellers kan man nok se stoerre ut enn man er. Men saann er det jo med alle klaer.

Skrevet

Kan ikke være mange designere av mammaklær her i nord nei! Jeg har endelig funnet en jakke med høyt liv som er veldig fin. En på Benetton med tre store knaper øverst. Håper jeg kan bruke den senere også!

Også har jeg prøvd å finne en tjukk og god genser... Men det virker som de som designer mammaklær tror vi er inne hele vinteren, eller at vi ikke har armer. Veeeldig mange topper med kort arm synes jeg! I oktober...

Lykke til uansett :)

Skrevet

Hei jeg har vært på polarn og pyret i dag på Exebishon(eller noe i den dur,gamle posten i bergen) og kjøpt meg en jakke i dag i flees som jeg og kan bruke etter fødselen!Meget god og behagelig å ha på og så kan den utvides etterhvert som magen vokser=) De finnes i svart og brun!

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...