*Vetlis* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 av å vente på å få tildelt den dumme fødeplassen! Skal ha KS, å vil ha en dato, sikkert et utrolig dumt og banalt problem å henge seg opp . Men i og med at det er snakk om rett før eller over nyttår, vil jeg vite hva jeg har å forholde meg til! Er over 3 uker siden det ble søkt om plass, å ingen kan gi meg svar ! Har tydeligvis litt lite å gjøre om dagen, siden jeg ikke har større ting å henge meg opp i!!!
Måånestråle Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, jeg skjønner godt at du blir litt frustrert, spesielt siden det er rundt nyttår, og da vil man jo gjerne planlegge litt ekstra nøye. Og så er man jo litt ekstra utålmodig som gravid... Når jeg leste innlegget ditt, så kom jeg til å tenke på noe jordmor sa. Hun holdt en penn opp i luften, og sa at "en gravid kvinne kan gjøre et veldig stort problem utav denne pennen her". he he he. (Men jeg tenkte på det kun fordi du selv sa at du ikke hadde større ting å henge det opp i, altså, ikke fordi jeg synes du tar opp et filleproblem!
*Vetlis* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe hun har nok rett i det, men på en annen side, det kan faktisk mannen min også til tider, å han er ikke gravid :-) Men det er ettopp det at jeg ikke vet hva jeg har å forholde meg til, å det at jeg ikke vil at barnet mitt skal bli født i romjulen, men over nyttår, pga skole osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå