Gå til innhold

Snørr i trusa? Sorry likk ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere enn meg som har hatt dette? Slim som ser ut som snørr liksom? Vet ikke om det er slimproppen, utflod, sopp eller hva det er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke klør og er klumpete og litt cottage cheese- aktig så er det nok bare utflod. Tror de fleste har mer eller mindre av dette som gravid.

Skrevet

Hvis det ser ut som hytteost så er det nok sopp--

Skrevet

hytteost??? mener du cottage cheese??

Skrevet

Nei det ser ut som slim. Sånn som snørr liksom:) Ser ikke ut som ost, klør ikke og er ikke klumpete. Har hatt en del tynn, blank utflod den siste tiden, men nå er det som slagt mer slimete:) Huff... Bra det finnes en anonymknapp på dette forumet.

Skrevet

Når jeg var på akupunktur på sykehuset første gang, sa jordmoren til meg at jeg kom til å få det slik du beskriver... Det var pga modningen og at det nærmet seg fødsel.... Hun beskrev det akkurat slik du skriver det.. Så det skal være helt normalt... Jeg har jo selvfølgelig ikke fått det ennå, og det er vel fordi babyen har funnet ut at den blir værende i magen til den blir tvunget ut... Men ihvertfall så skal det være helt normalt..... Kansje du er veldig nært fødsel nå.... :)))

Skrevet

hehe.. jeg må bare spørre. mener du at det er slimete/rennede som snørr? isåfall har jeg det samme

Skrevet

Er 36uker på lørdag, og tror jeg "lider" av det samme... Vet ikke om jeg vil beskrive det som snørr, hehe. Men kjennes til tider ut som jeg har tissa på meg og må gå med truseinnlegg hele tiden.

Ikke det mest behagelige jeg har vært borti, skal jeg innrømme!

Håper det er et tegn på at det nærmer seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...