PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har oppskrift på Baileyskake? Smakte d her tidligere i høst, og den var himmelsk god
Dotten Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Googlet og fant denne på et annet tilsvarende forum som Dib... vet ikke om det er helt denne du mener men.... BESTEBAKKENS BAILEYSKAKE! 3 eggehviter Piskes 1/2 dl sukker Stivt 1 dl hakkede mandler -------------------------------- 1/2 l fløte (piskes til krem) 3 eggeplommer 150 g sukker (eggedosis) 4 daim (hakket, kan sløyfes) 1/2 dl baileys likør eller mer!! Bland alt sammen og ha over kaken når den er stekt på 150 C i ca 1 time på nederste rille. Husk at den må være avkjølt før du tar over "isen" Frys kaken - eller isen om det er bare isen du lager
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Var ikke helt den nei...den jeg er ute etter er en sjokoladekake m baileys-krem som fyll liksom...men uansett, tusen takk Sikkert god denne og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå