prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 En stor og fin jente på 3840 og 52 cm lang :-) Fikk rier natt til søndag rundt 05 på natta og holdt ut til ca 13.00 på søndagen før jeg måtte ha epudural.. Men med smerten stoppet også riene helt opp =( Så ble satt på drypp og fikk rier tilbake , men LANGT fra like sterke og "fine" som før epuduralen.. Da klokka var blitt 19.00 hadde jeg ikke mer enn 6 cm åpning og hadde hatt det de siste 3-4 timene. Var sliiiiiten da og legen mente dette ville dra ut i det lengste så han anbefalte keisersnitt.. Var helt med på dette da jeg følte jeg ikke orket mere.. Så 20.02 var hun ute =) Hjem fra sykehuset i går ettermiddag og koser oss hjemme i stedet. Mye spising og mye soving =) er vel sånn det skal være.. Vondt i såret men overlever fint på noen Paracet om dagen og kjenner det blir bedre dag for dag...
Piami :) Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer med vakre prinsessa!! Og jeg er stolt gudmor til henne! Gleder meg til å komme på besøk.. Stor klem
Bea har snart 4 barn? Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer så mykje med lille prinsessa di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå