Gå til innhold

Hva er dette????

Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt vondt i underlivet. Det stikker liksom, holder i 5-6 sekunder og slipper taket. Er dette kynere???? eller rier???? har 19 dager til termin.

Tror egentlig det ikke er noe farlig men det er vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tiger baby, jeg har også hatt dette, jeg har 8 dager til termin, men dette har kommet og gått litt de siste ukene, jeg har spurt JM og hun sa det kunne være hodet som "borer" seg lengre ned i fødsels kanalen, eller at det fester seg, vet du forresten om hodet på babyen din er festet, det var nemlig ikke mitt for 1 uke siden, men skal tilbake på kontroll på mandag.

Og ja, jeg vet, det er både ubehagelig, og vondt :-)

Skrevet

Hodet er veldig langt nede i bekkenet men er ikke festet helt, så det kan være hodet som fester seg.

Skal på omvisning på sykehuset i kveld med mannen min så skal jeg spørre jordmor der.

Det er i hvert fall vondt og ubehagelig og mye verre når jeg går enn når jeg ligger.

Skrevet

jepp, også hos meg komemr det litt i rykk og harde napp, gjerne når jeg reiser meg fra sittende/ liggende og opp, jeg ler litt av det, for det er så utrolig ubehagelig, pluss at jeg automatisk tar meg til skrittet når det skjer, jeg ser sikkert gal ut der jeg hogger meg selv i underlivet :-)

Men gi beskjed om hva de sier det kan være på sykehuset, og lykke til på omvisningen, hvilket sykehus skal du føde på forresten?

Skrevet

hodet som rører seg i bekkenet. stikker skikkelig til noen ganger!! men blir bedre når hodet er festet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...