Gå til innhold

HVa gjør dere med smykkene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg noen gode tips her! Jeg holder på å bli sprø av alle kjedene mine. Hvordan i alle dager oppbevarer dere kjeder og armbånd uten at det blir en stor mølje ut av det. Jeg har knagger på badet som jeg henger dem på, men flisene gjør at knaggene (sugekopper) ikke henger så godt, så de faller ned hele tida..... Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en sånn kjekk hengepåveggenting:D Henger på soverommet da, så er skrudd fast i veggen:) KJEMPEKJEKK!:)

Skrevet

Jeg har kjøpt et stort smykke tre..Den er helt genial.....!!!

Henge masse smykker og annet dill på den...

Du får det på nille og noe lignende på ikea..

Skrevet

Så jo litt stilig ut da, men skal det stå fremme på en kommode?

Da tenker jeg at det samler støv jeg da. Har nesten ikke noe fremme på soverommet....

Skrevet

god gammeldags smykke skrin=) det har jeg... bruker aldri smykker og slikt men har en haug.. hehe..

Skrevet

Bruker smykkeskrin og smykketre. De tingene jeg bruker mest henger på smykketreet. Genialt

Skrevet

Jeg bruker også smykkeskrin, et veldig fint et jeg fikk av min bestemor for noen år tilbake når hun ble døde...

Skrevet

heng sugekoppene på speilet om du har plass! :) og fukt de litt før du henger de opp.. har hengt leeeenge her iallefall! :)

Skrevet

jeg kjøpte meg en sånn dame statue, men armer og ben som er beregnet på å henge smykker på.Kjempe fin! Den kjøpte jeg på black design. Ellers bruker jeg smykkeskrin, knakker jeg har limt fast på innsiden av døra på baderomsinnredning, ol

Skrevet

Har de hengende på dørknotten på badeskapet. Litt i veien, men enkle å få tak i!

Skrevet

Jeg har kjøpt en liten "skrue koffert" på clas olsen.( Man kan ha flere kofferter i et samlestativ) Den har gjennomsiktig lokk og mange små rom. Syns den er kjempekjekk, har den i klesskapet hvor den nesten ikke tar plass+ den er billig i innkjøp =)

Skrevet

Hvis du har fliser på veggen, og i utgangspunktet er fornøyd med løsningen du allerede har, burde du få kjøpt deg noen bedre sugekopp-knagger.

Der vi bodde tidligere var det fliser på badet, og jeg hadde mange sugekopp-knagger, som ALDRI datt ned. Og jeg hadde MASSE smykker på flere av dem.

Disse kjøpte jeg på Åhléns, 2 til 15 kr, tror jeg. -Sånne helt enkle hvite knagger.

Ellers så vet jeg at "Ting" også har veldig bra sugekopp-knagger og annet sugekopp-stæsj, men de er jo litt dyrere da...

Eller du kan kjøpe sånne knagger som har dobbeltsidig tape, som du limer på flisene.

Jeg synes i alle fall at løsningen med å henge smykkene på knagger funker best, og ser penest ut. Ringer har jeg en liten boks til, og øredobber henger på en tøff firkantet kurv som jeg har børster og hår-ting oppi.

Skrevet

Har hørt et tips om at det er lurt å vaske flis og sugekopp med neglelakkfjerner,- da henger det visstnok bedre. Har ikke prøvd det selv, men det høres jo ikke så dumt ut - får jo fjerna fettet da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...