Gå til innhold

Stakkars sambo :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå ligger han i senga vår å har spysyka!

Helt hjelpesløs.... Ligget der siden i dag morges å bare spydd...

Får helt vondt av han... så vil jo gjerne hjelpe, så gikk inn til han i sted for å høre om jeg kunne gjøre noe. han orket ikke åpne øynene engang, bare leet på fingeren stakkars-....

så jeg lar han ligge der.... synes nesten det er værre at han er syk enn at jeg er syk...

hva er greit å få ned når man er syk? Marie kjeks? cola??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola og ellers masse å drikke....

salt chips hjelper på kvalmen evt.. .noe ristet brød med smør og spekepølse på :):)

God bedring til din mann :)

Skrevet

Huff ja, det er mye lettere å være syk selv enn å ha et sykt mannfolk. Min drikker cola, og ellers det han event har lyst på.

God bedring:o)

Skrevet

Uff, hørtes ikke no særlig ut.. Farris, blåbærsaft og pringels er bra for magen. Det stoffet som var godt for magen i colaen er fjernet så det hjelper ikke stort med cola lenger.. Håper han bli bedre snart.. :)

Skrevet

dau cola og bokstav kjeks med fiber.

Skrevet

Cola, salte potetskruer of korni flatbrød er alt jeg spiser når jeg har spysyken.. Og jeg vet hva du mener, det er faktisk grusommere å se at han er syk, enn å være syk selv.. :)

Skrevet

Nuvel, jeg har spydd og flydd på do i 5 dager, så jeg synes ikke det er så fortreffelig å være syk selv heller... Matforgiftning, sa legen, så det kan ta sin tid...

Skrevet

når jeg er syk klarer jeg såvidt vann. hvis jeg ikke er fult så syk, så klarer jeg å få ned varm rød saft, og sodd hihi:) men det er meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...