Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 nå ligger han i senga vår å har spysyka! Helt hjelpesløs.... Ligget der siden i dag morges å bare spydd... Får helt vondt av han... så vil jo gjerne hjelpe, så gikk inn til han i sted for å høre om jeg kunne gjøre noe. han orket ikke åpne øynene engang, bare leet på fingeren stakkars-.... så jeg lar han ligge der.... synes nesten det er værre at han er syk enn at jeg er syk... hva er greit å få ned når man er syk? Marie kjeks? cola??
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Cola og ellers masse å drikke.... salt chips hjelper på kvalmen evt.. .noe ristet brød med smør og spekepølse på :) God bedring til din mann
twoboys & a girl Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Huff ja, det er mye lettere å være syk selv enn å ha et sykt mannfolk. Min drikker cola, og ellers det han event har lyst på. God bedring:o)
*guttemamma* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Uff, hørtes ikke no særlig ut.. Farris, blåbærsaft og pringels er bra for magen. Det stoffet som var godt for magen i colaen er fjernet så det hjelper ikke stort med cola lenger.. Håper han bli bedre snart..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 dau cola og bokstav kjeks med fiber.
Niem og Patrick Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Cola, salte potetskruer of korni flatbrød er alt jeg spiser når jeg har spysyken.. Og jeg vet hva du mener, det er faktisk grusommere å se at han er syk, enn å være syk selv..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Nuvel, jeg har spydd og flydd på do i 5 dager, så jeg synes ikke det er så fortreffelig å være syk selv heller... Matforgiftning, sa legen, så det kan ta sin tid...
Maja-Kaja Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 når jeg er syk klarer jeg såvidt vann. hvis jeg ikke er fult så syk, så klarer jeg å få ned varm rød saft, og sodd hihi:) men det er meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå