Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har kjøpt viking termo sin cherox eller mer en vinterstovel heter d vel, vertfall super gode og lurer på om vi må kjøpe goretex vintersko i tillegg?
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vil ha gortexsko i tillegg til vinterstøvel ( som viking , Kamikase, Sorel ) . Hver sko til sitt bruk ! Goretex på tørre ikke fullt så kalde dager ...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg mener du begynte i feil ende. Du burde mye heller ha kjøpt goretex før du kjøpte cherrox ..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 viking termo er ikke so andre cherrox, og vi bor en plass d regner og er masse søle så tror ikke vi er begynt i feil ende:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Når det er - grader bør ungene ikke bruke cherox.
camilla^ Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Vent og se om behovet melder seg. Som du sier så bor du ett sted som det er vått, og da er det ikke sikkert det er noe behov for andre sko. Ikke sikkert det blir en kald nok vinter til at du trenger.
Gjest mor75 Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Cherrox er ikke særlig varme når det er minusgrader. En venninne av meg fikk merke det selv. Hun brukte cherrox i likhet med sine barn, og oppdaget at det ble for kaldt, og måtte avgårde og kjøpe vintersko til barna sine. Dette var i Stavanger, som vel er mer våt enn kald! Du kan få tech vintersko uten at det koster skjorta. Merket Friends hos coop OBS fikk best i test i 05 og 06, og koster ett par hundrelapper.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 som hun over sier: viking termo er ikke som vanlige cherrox. Dei er laget i eit stoff som gjør at dei ikke blir kalde og stive som andre cherrox. Har hatt dei fleire år og i sist vinter var hun varmere i di en i viking sine goretex sko. Jeg har faktisk di skoa (har små føtter)til meg selv også, og har aldri vert kald:-) Vanlege cherrox ville jeg aldri kjøpt:-) og friends sine sko kom dårligs ut i test i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå