Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Dele erfaringer? Jeg skal på fødselsforberedende kurs hos Liv Trønnes på søndag, og gleder meg:o) Noen fler som har vært der??
Krokodillemor Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal på temakurs om fødsel og smertelindring i midten av november. Ei venninne av meg var nettopp på helgekurs om det samme på sørlandet, men her i Oslo klarte jeg ikke å finne noe lenger enn enkveldskurs.
Belle&Mini Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, har vært der. Veldik greit å få med seg. Så to filmer,som kanskje kune vært litt nyere,og snakket om smertelindring og føde stillinger. Ommvisning på føde avd. og rommene. Greit å få se åssen det ser ut før dagen man skal føde. Dagen gikk fort så det var ikke et kjedelig kurs )
♥lurelure♥ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Vi var der 8 sept. Veldig fornøyd. var ei som het karen som hadde det da... på pasienthotellet/ læresenteret. Mange søte nyfødte uti kafeen, slo ekstra hardt i mammahjertet da ja:) Lykke til, var fint å få med seg og hun vi hadde var flink til å få med mennene og litt fokus på deres oppgave også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå