Gå til innhold

kjenne hjertedunkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ann? jeg er i uke 21 og har akkuart begynt å kjenne liv på utsiden av magen. når baby ligger veldig lavt kjenner jeg veldig hjerteslag, men er det mine eller baby sine? de stemmer ikke overens med mine når jeg kjenner lenger opp mot mitt eget hjerte.

kan det også hende at baby sparker litt nedover slik at det en får sånn akutt tissetrang noen ganger? føles som om noe kommer ut noen ganger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!dette lurer jeg også på!Når jeg legger en hånd nederst på magen, kjenner jeg helt klart en puls eller hjerte som slår, men legger jeg en hånd over mitt eget hjerte samtidig, stemmer de ikke overens.??

Skrevet

Jeg også kjenner dette. Er i uke 21

Skrevet

går det så fort som 120-150 slag i minuttet da??

Jeg trodde ikke det var mulig da men, jeg er ikke sikker! Men jeg kjenner godt min egen puls på magen da.....

Skrevet

jeg har kjent en god del "hjerteslag" på magen, men dette er min egen puls. tror det er umulig å kjenne hjerteslag til babyen. men vet at du får sterkere puls når du er gravid så.

Skrevet

Det er nok dine egne hjerteslag du kjenner.

Hvis du kjenner på pulsen på halsen feks, så vil ikke det slå likt ut som på/i magen din, pga blodbanen er lengre, så det slår ikke helt i takt.

Jeg har selv kraftig puls i magen, så kraftig at smboer kjenner det når han holder rundt meg, og det er alltid et problem når legen/jm skal høre etter hjertelyden til baby fordi min egen overdøver så veldig.

Hjertelyden på barnet ditt går også veldig mye raskere enn din egen.

Skrevet

Jeg har også veldig sterk puls i/på magen når jeg er gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...