Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Ja nå begynner det så smått å nærme seg slutten på permisjonstiden min, aldri mer svangerskapspermisjon. Har hatt det helt fantastisk, med babysang, babysvømming, turer i skog og mark, men lille prinsen min og vært sammen med gode venninner. For en herlig tid..........skulle gjerne hatt litt mer søvn da .........men men. Etter jul skal jeg visst begynne å jobbe igjen, dog i 80% og far skal ha permisjon i 6 uker. Syns det er så trist å ikke skulle ut i permisjon igjen......hvordan skal jeg få tid til å jobbe, syns det er hektsik nok med mann og 3 barn jeg...... hvordan takler dere som er i jobb hverdagen, henger dere sammen. Gi meg noen gode grunner til å glede meg til i jobben da damer..........??? PS jeg skal heldigvis være hjemme til rett over juleferien da, så førjulstiden blir strålende tenker jeg.
dritgrei hei hei! Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 det høres jo deilig ut å begynne rett etter jul da... da er alle i slappfismodus, også blir det vår ganske så fort.... Jeg tror det blir fint jeg! deilig å kjenne litt på kroppen at mab ikke bare tilhører noen andre, men jeg skjlnner godt at du gruer deg litt.... Jeg skal dingle hjemme tre år til, jeg gruer meg litt til det jeg. :-)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 hei dritgrei hei hei Ja det kommer nok til å gå ok, når man kommer inn i hverdagen igjen. Har du noen baby nå? Er det noen spesiell grunn til at du skal være hjemme i 3år? Jeg syns kanskje det var litt i lengste laget kanskje, da måtte jeg nok hatt litt barnehageplass til mini, men jeg skulle fint klart å syselsette meg selv, med hobbyer og div. Men vi har satt oss i såpas med gjeld at det ikke lar seg gjøre. Du er vel ganske heldig da kanskje siden du skal være hjemme en god stund? Må bare sprørre litt, kjenner ikke historien din.
dritgrei hei hei! Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 hei du - "historien min" ha ha ha ha men jeg har en gutt på snart syv, og han passet jeg på helt alene i fire år - så fant vi dritgreipappan på www.findegenmannpåkorttid.no he he, også fikk vi dritgreijenta i juni 06, og hun er jeg hjemme med nå, også er det baby i magen som kommer i mai 08, og h'n må jo få være hjemme og dingle til h'n er to år den også....og vips så blir det tre år til med hjemsleng... :-)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 hei hei ja det hørtes jo moro ut, det er gøy med to tette også da, jeg har ei som er 8 og ei som snart 6 og lille minigutt på snart 9mnd, har alltid ønsket meg 3, så jeg føler meg super heldig!!! Er formen din ok da?
hypersusmor Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Svisj svusj sier det og så har det året flydd. Årene går jo fortere og fortere dess eldre vi blir (knis). Jeg var supermotivert for å begynne å jobbe sist, men så hadde jeg bare en tass i tillegg til hypersusmannen. Skjønner at det er atskillig mer å henge fingrene i med tre barn. Men, det blir helt sikkert stas å begynne å jobbe igjen også :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 formen er opp og ned i grunnen - jeg regner med at det blir fint sånn rundt jul, da er jeg såpass på veg at kroppen min har vent seg til at vi er to som må dele, og det blir fint! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå