Gå til innhold

ang. timebetaling til dagmamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en voksen dame som skal passe sønnen vår noen timer i uka. hvor mye bør hun få i timen.

hun er meget flink og jeg er redd for å betale henne for lite.

noen som vet hva som er god betaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne for jeg er i samme situasjon:)

Skrevet

Hadde jeg vært dagmamma ville jeg tatt kr 30,- pr time. En åttetimers dag blir da kr 240,- dagen. Hvis hun skal passe sønnen din f.eks 6 timer om dagen kan du godt runde opp til kr 200,- eller ved fire timer kan du runde opp til 150,-

 

Det enkleste er å snakke med henne utfra det jeg tipser deg om her =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...