Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 jeg har en voksen dame som skal passe sønnen vår noen timer i uka. hvor mye bør hun få i timen. hun er meget flink og jeg er redd for å betale henne for lite. noen som vet hva som er god betaling.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 dytter på denne for jeg er i samme situasjon:)
Love my kidz Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Hadde jeg vært dagmamma ville jeg tatt kr 30,- pr time. En åttetimers dag blir da kr 240,- dagen. Hvis hun skal passe sønnen din f.eks 6 timer om dagen kan du godt runde opp til kr 200,- eller ved fire timer kan du runde opp til 150,- Det enkleste er å snakke med henne utfra det jeg tipser deg om her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå