Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 tung dag i dag. Skulle ønske jeg visste når det ikke var noe vits å fortsette forholdet lengre.. Hvor bra skal man ha det? Føler jeg gjør så mye feil i forholdet og at vi alltid diskuterer mine feil..Jeg er sjalu, men viser det ikke så ofte , men innimellom blir det noen scener.., har begynnt meg homeopat medisin for det. Er en veldig følelsladd person , som kan ta ting personlig. Han er veldig opptatt av sex, vil ha det hver dag, og det har vi som regel også. Men i går var jeg så trett, pga homeopatmedisinen, så jeg sovner mens jeg tok på han. Dette førte til at han sov dårlig i hele natt og sender meg masse meldinger om hvor ille vårt forhold er..det er jo sikkert mange andre grunner til det også.. siden jeg er en slik grusom person tenker jeg at da er det best å være alene.. Har aldri fått til dette med forhold... Gruer meg til å komme hjem i dag, når han er så sur.. Værre er det at jeg har en sønn som elsker han over allt på jord, selv om han bare er stefaren , det hadde vært grusomt å skille de..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Har begynt å tenke i dei samme baner. Ville det ikkje ha blitt lettare aleine? Men innimellom har vi det veldig bra og mitt sosiale nettverk er lik null (det er ikkje så lenge sidan vi flytta til byen). og korleis skulle eg klare å ta meg av våre to døtre aleine? Han er jo ein flik far. No sit eg på jobb og berre gråter, etter jobb skal eg på fest med kollegaane mine. Har ikkje lyst, men har endå mindre lyst til å gå heim. Vanligvis er han den som tar opp ting i forhaldet, igår ville eg prate, men han sa ingen ting, ville ikkje øydelegge optimismen min... Det var nesten endå verre, for når han ikkje vil seie ting er det verkeleg ille. Skulle ynskje eg var 25 og ikkje hadde tatt desse valga i livet mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå