Gå til innhold

Jeg skal ut i kveld!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen og et annet vennepar, skal ut på resturant og vidre ut til på byen og se hvordan livet er her på natterstid! Har gledet meg til dette i over en uke.

Dette blir første gangen på over to år at vi virkelig skal ut sammen så selvfølgelig er det en liten twist i historien når man har ordnet alt.

Fjasen har fått tenner og er ikke like lett å ha med å gjøre som alltid og i tillegg så har vi fått beskjed om at det vil være demonstrasjoner i byen fra imorgen så alle hvite er anbefalt å holde seg så langt unna sentrum som mulig, noen sier at de allerde har begynnt så det kan være at det blir et litt mer fiendtlig møte en jeg ønsker med byen, men den som lever for se. Hvis det er for ille skulle vi istedet ta turen til byens og landets dyreste resturant/hotel i stedet for å ta kvelden der...

Vi skal fortsatt ut da så jeg kan ikke klage, for bare håpe at det går bra...

Ha en hyggelig ettermiddag alle sammen og kos dere masse! (skal prøve å ikke tenke på dere og ta et lite glass for dem som vil.. )

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

You go girl!...rist løs og slå ut håret...det har du fortjent:):)

Skrevet

Ja, men nå har jeg flyttet og bor for tiden i Afrika..

Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre...

Må bare huske på at jeg blir susen etter et glass vin og en martini så det kan bli interesant å se om jeg klarer å komme meg gjennom måltidet uten å bli ehhhh ør...

Skrevet

Ah.. Lurte litt på det med hvite ja:) Ha en flott kveld:) Hvor i Afrika bor du?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hehehe...som meg det...billig i drift:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...