Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var hos NAV i dag, men kan ikke si jeg har fått så mange gode svar.. De svarer "ja, det tror jeg..." "Det er jeg ikke sikker på". vil jo så gjerne få en klarhet i det her!! Men.. Jeg har altså ingen fast stilling, men jobber faste dager i uka (små jobber). Så de tar nok gjennomsnittet av de beste månedene. Så spurte jeg om far kunne at 6 ukers permisjon, selv om jeg er student. Hun mente at det kunne han, siden jeg hadde rett på foreldrepenger fra NAV. Jeg sa også at jeg ville begynne som student januar 08, men samtidig fortsette permisjonen fra jobbene, ønsker å ta 52 uker. Kan jeg det?? Setter stor pris på svar og erfaringer!! )
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hm... når går du ut i perm? Du får jobbet 6 av de ti siste mnd før perm? Pappa har i alle fall selvstendige rettigheter uavhengig av hva du tjener. Det var en endring i dette for noen år siden.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for svar! Jeg går ut i perm i slutten av mars. Og ja, jeg får jobbet frem til permisjon... Har jobbet de siste to årene (ved siden av skolen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå