vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 nå som jeg er gravid trenger jeg jo ikke lenger å tempe, men etter å ha tempet i 1.5 føler jeg liksom at noe mangler når jeg ikke putter tempen i munnen hver morning.. hehe.. men nå er jeg 4+2 og tempen stiger fortsatt hver dag, men når vil denne slutte å stige? kan jo ikke stige for alltid??? har faktisk tenkt at idag var min siste dag med temping... men ville bare spørre... tenker masse på dere jenter som står på like herlig... håper dere snart kommer over på 1 tri med meg.. savner dere nesten jo hihi
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Den vil mer eller mindre holde seg stabilt nå. Den kan fortsatt gå litt opp og ned, men vil holde seg høy
Labambie Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Åh,gud jeg må le av meg selv... Jeg som trodde man puttet tempen oppi musa når man tempet... Heheheheheehehehehehe! Nei, jeg er raring.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 du er ikke så rar. Man kan tempe i musa som du sier(vaginalt), rektalt, i munnen, å jeg temper under armene(det skal man egentlig ikke gjøre. Jeg gjør det fordi det funker kjempe fint for meg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 hehe så søtt tusen takk for svar tryne
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Vicky! Ville bare fortelle deg at i bruksanv til babycompen min står det at det er lurt å måle de 3 første mnd i tilfelle-jeg tørr neste ikke si det en gang-i tilfelle sa/ma. For i så tilfelle (som absolutt ikke blir tilfelle;) så er det greit å ha oversikten ver evnt når ting gikk galt. Det er i hvertfall det som står der... Kos deg deg masse med graviditeten din, din heldiggris
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 hei kristin hmmm jasså sier den det.. det syntes jeg var skummelt... hehe er like "skummelt" å teste hver dag nå syntes jeg... men får se hva jeg gjør da.. men hørtes jo veldig logisk ut det som stod da... uansett tusen takk
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Off nei,det var for alt i verden ikke meningen å gjøre deg bekymret. Det må du IKKE være!! Du må kun tenke positivt nå Du får se hva det blir til da...
nr2-imagen:) Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Hei vicky! Såg på ff-charten din.. Når hadde du EL? Når testet du positivt?? Gratulerer forresten!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 jeg testet fra dag 11-19 men fikk ingen positiv test,antakeligvis fordi jeg la den fra meg for fort... men iflg FF var det på dag 15... det er enten på dag 15 eller 13... testet positivt på lørdag, da var jeg 11 dpo... tok også test dagen etterpå og på mandag hos legen
nr2-imagen:) Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 oki.. holder på med testing selv, og håper på EL til helgen. Testet negativt idag på EL test da.. Men hva mente du med at du la fra deg testen for tidlig? Brukte du CB digital El test?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2007 jeg testet etter el for første gang på 1 år denne mnd og glemte at jeg skal la den ligge iallefall mer enn et øyekast før jeg legger den fra meg .. hehe... så kastet den med engang jeg hadde tisset... hehe... testet med el tester fra billigtester bare da.. lykke til med el i helgen, dere får kose dere masse
nr2-imagen:) Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe.. jepp! Det skal vi!!! Og lykke til videre i svangerskapet!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2007 takk for det ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå