Gå til innhold

Noen som har prøvd bleiebøtta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den de deler ut på Reflex-butikkene? Er den så bra som reklamen sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er den vi har på jobben min(bhg)

Nå aner jeg ikke hva reklamen lover men bøtta den er grei den:)

Skrevet

hehe... lurer på om jeg skal slå til og kjøpe rimeligere refill når jeg henter den (engangstilbud ved henting) eller om jeg skal prøve den først. Men for å si det sånn, ALT er vel bedre enn den stinkebøtta vi har nå...

Skrevet

Tror bleie bøtta gjør jobben sin jeg,så du kan vel bare kjøpe den:)

De refil posene aner jeg ingen ting om,men de gjør vel jobben sin!

Skrevet

Vi synes den funker bra, men den er visst ikke å anbefale dersom man har varmekabler i gulvet på badet har jeg hørt...:)

Skrevet

Nei,det kan jeg tro...Varm bæsj....hehehhe,huffamei;)

Skrevet

Bruker den til sønnen min. Synes den er MYE bedre enn Sangenic sin...

Vi putter bare bæsjebleiene oppi der for at posen skal holde lenger. Urinen lukter ikke så ille enda at det er noe problem.

Anbefales.

Skrevet

Hvis man legger gryteunderlag / korkplate® under bøtta kan den også fint brukes på gulv med varmekabler.

Skrevet

Ble anbefalt å legge noe under bøttene når man har varmekabler. Måtte spørre om det.

Skrevet

Hjertelig takk alle sammen :-) Har ikke varemkabler (dessverre..) så den er grei. Har alltid ment at bleiebøtte må være noe av det dummeste man kan kjøpe til babyen, men når vi fikk 2. mann som bæsjer MINIMUM 5 bæsjbleier pr dag (faktisk vært oppe i 12 en dag vi gav ham sviskesaft for han hadde noe treg mage ved overgang til grøt) så er vi bokstavelig talt drittlei lukta!! Venter nr 3 så er vel bare å investere... eller få da ;-)

Skrevet

Vi har hatt Sangenic sin før, men de plastdingsene som skal hindre bleiene i å falle ned i bøtta er blitt borte en etter en. Derfor vurderer jeg om jeg skal skaffe meg denne andre bøtta. Refillen koster det samme ser jeg, og holder sikkert til like mange bleier, hvis ikke fler.

Skrevet

Bøtta er super den :-) Kjøp absolutt mange refill til red. pris ja ! - Vi brukte den til *alt* (shampoflasker, tomme doruller etc...) og da ble det fort slutt på posen ja :-)

Skrevet

Fornøyd med den vi ja. Er plass til mange bleier i den! Vi har varmekabler i gulvet, så vi satt den oppå en sånn krakk i plast, sånn som er for barna på badet. Funker som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...