Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Min ligger på fra 120-140. Trodde dette var gutt jeg... men har fått beskjed om at det er jente... Hva med andre?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Celine lå nesten alltid rundt 135/140 ... er bare en myte det med hjerteslagene
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hvor er det hjertelyden står på svangerskaps papirene?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Nå har min lege nettop sagt til meg at den greia med hjerte slag stemmer ikke i det hele tatt....Den eneste måte og finne ut om det skulle stemt er vis dere hadde lagt med hjerte måler på dere i 1 døgn! Og de forskere som har gjort denne undersøkelsen har jo bare tatt den på et vis antall gravide.. Humbug det derre:( Sorry,men drep den myten...... Trodde jeg skulle ha jente fordi hjerte ligger alltid på 160 slag,men jeg skal ha gutt......Men er glad for det jeg:=)
*Vetlis* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 130-140, så jeg tror ikke noe på det jeg heller. Stemte ikke når jeg ventet sønnen min heller, om ikke jeg husker feil?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Mellom 135-145 på begge jentene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå