Gå til innhold

dere som venter jente...hva er hjertelyden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ligger på fra 120-140. Trodde dette var gutt jeg... men har fått beskjed om at det er jente...

 

Hva med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Celine lå nesten alltid rundt 135/140 ... er bare en myte det med hjerteslagene

Skrevet

hvor er det hjertelyden står på svangerskaps papirene?

Skrevet

Nå har min lege nettop sagt til meg at den greia med hjerte slag stemmer ikke i det hele tatt....Den eneste måte og finne ut om det skulle stemt er vis dere hadde lagt med hjerte måler på dere i 1 døgn!

Og de forskere som har gjort denne undersøkelsen har jo bare tatt den på et vis antall gravide..

 

Humbug det derre:(

 

Sorry,men drep den myten......:(

Trodde jeg skulle ha jente fordi hjerte ligger alltid på 160 slag,men jeg skal ha gutt......Men er glad for det jeg:=)

Skrevet

130-140, så jeg tror ikke noe på det jeg heller. Stemte ikke når jeg ventet sønnen min heller, om ikke jeg husker feil?

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Mellom 135-145 på begge jentene mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...